Lillemus Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 I den retten din skulle det vel ikke være noe problem å bruke ferdig kokt pasta istedetfor poteter? Med fullkornpasta skulle det jo bli snadder! ) Gjett hva vi skal ha til middag i dag! Nammmm! 0 Siter
Babette Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Javisst, fullkonrpasta er en veldig god idé. Det kan jeg godkjenne. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. august 2007 Forfatter Skrevet 3. august 2007 Javisst, fullkonrpasta er en veldig god idé. Det kan jeg godkjenne. Det må da gå an å ha oppi noe annet godt også, noe med litt farge på? Paprikabiter? Maiskorn? Revne gulrøtter? Tomat er jeg ikke så glad i, men det funker vel også? 0 Siter
Babette Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Det må da gå an å ha oppi noe annet godt også, noe med litt farge på? Paprikabiter? Maiskorn? Revne gulrøtter? Tomat er jeg ikke så glad i, men det funker vel også? Det er bare å prøve seg fram! Det går helt sikkert an å variere denne retten i det vide og brede, med bare en basisoppskrift og justert etter hvilke grønnsaker man har tilgang på og liker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.