Gå til innhold

kjendiser :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere sett noen kjendiser i sommer? Hvor? Hva gjorde de? Jeg gikk på et big brother par på campingen på fevik. De kom med bobil :) Det var Ramsy og Anne Mona. Kuuult hehe

Gjest Smackh
Skrevet

Hann i Finn.no reklamen! Han ser jo akkurat sånn ut i virkeligheten! Og så så jeg Vendela Kirsebom her i vår.

Skrevet

Hann i Finn.no reklamen! Han ser jo akkurat sånn ut i virkeligheten! Og så så jeg Vendela Kirsebom her i vår.

Hehe, samme fyren asså

Skrevet

Jeg så John Arne Riise traske rundt på Strømmen Storsenter. Han var svær!

Gjest kate-74-
Skrevet

Jeg så John Arne Riise traske rundt på Strømmen Storsenter. Han var svær!

Jeg så Kurt Nilsen i Trondheim.Han var liten.Og da mener jeg veldig liten :-)

Skrevet

Kjørte samme båt som Fredrik Skavlan og Maria Bonnevie for et par uker siden. Og gutten min lekte med dattera til Aksel Hennie i dag.

Gjest Majja Kr.
Skrevet

jeg så kurt nilsen og alejandro fuentes, jepp de var små og kompakte. gikk over veien.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg skriver bare for å etterlyse deg ;o) Hvor er du?

Hei!! Koselig å bli etterlyst da :)

Jeg har sittet uten internett i nesten to uker!! Grusomt. Telenor har ikke hatt ledige repratører, vi måtte få hjelpen helt fra stavanger faktisk!?!! Jaja, det er godt å være på nett igjen. Håper du har det fint!!

Gjest tacomix
Skrevet

Hei!! Koselig å bli etterlyst da :)

Jeg har sittet uten internett i nesten to uker!! Grusomt. Telenor har ikke hatt ledige repratører, vi måtte få hjelpen helt fra stavanger faktisk!?!! Jaja, det er godt å være på nett igjen. Håper du har det fint!!

Det er godt at du er på nett igjen nå. Det var litt ille, få hjelp helt fra Stavanger, det er jo et godt stykke unna.

Jeg har litt å fortelle deg, så om du har tid en dag, så hadde det vært fint med litt snakk igjen :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...