Gjest på tjukka ja Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Har fått mange morsomme små "plager" for tida. Er i uke 25 og er litt lekk på urin. Får ikke tømt blæra skikkelig hver gang, flyr på do 5 min etter jeg akkurat har vært på do. Hadde litt utslag på urinprøve, men har ikke fått noe medisin. Kan jeg drikke tranbærsaft for å prøve å bli bedre? (Knipeøvelser driver jeg og med.) En annen ting er at det har begynt å flasse litt hvitt av brystvortene. Er det vanlig? Plukker det lett av og det er ikke noe problem egentlig. Puppene har ikke vokst i det hele tatt, kan det være normalt? Har fått åreknuter på beina, kan disse fjernes? Er det vondt/kostbart? Noen er som små kruseduller som er som små tatoveringer, men de verste er tjukke bæssmor-åreknuter. Lekkert. 0 Siter
Sofline Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 Åreknuter man får når man er gravid forsvinner gjerne etter graviditeten igjen, så det er ingen grunn til å operere seg ennå. Jeg kan ikke se noen grunn til at du ikke skal kunne drikke tranebærsaft. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.