Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lilleanne

Hei jeg er en jente på 28år. Den siste uka har jeg vært plaget med blodig slim fra underlivet. Dette kommer helt utenom mensen (som alltid har kommet til samme tid før. Men nå er det ca 70 dager siden sist..) Hadde noe blodig slim for en mnd siden også. Og i går kom det litt brun utfold. Er vant med å ha utflod, men aldri blodig slim. Har fast sexpartner, og har ikke kjent noen smerter i underlivet....tror jeg... Men fikk vondt nedover låret nå samtidig som dette blodige slimet begynte. Hadde mye vondt i låret under og etter siste fødsel for 8mnd siden. Vet ikke om det har noe med saken å gjøre. Er vanvittig sliten, slapp og trøtt for tida. Men det kan jo ha en sammenheng med at jeg har 3 små barn. Har også fibromyalgi og plages med mye smerter rundt omkring i kroppen. Dette kan ha gjort at jeg ikke har vært oppmerksom på en evt smerte relatert til denne blødningen. Har du noen ide om hva som kan være galt? Har fått legetime nå om 10dager, men det er litt legne å gå i angst... er jo redd for det kan være kreft. Hadde en kul i brystet for 13år siden (var bare jentungen) og sjekker derfor brystene ofte, var på ultralyd ifjor høst. Er det sammenheng mellom bryst og underliv???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/282224-blodig-slim/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lilleanne

Kan du være gravid?

Det er jo alltid en mulighet for at jeg kan være gravid.... selv om sannsynligheten er liten for det nå. Har vært forsiktige. Og jeg ammer fremdeles på natta, Og har ikke akkuratt ofte sex fortida... Kan slik blødning være tegn på graviditet? Har aldri hatt det før.. vært gravid 4 ganger. Født 3, mista 1...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/282224-blodig-slim/#findComment-2269793
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Har du sjekket om du kan være gravid? Bruker du noen form for prevensjon? Hvis menstruasjonen forsvinner, tyder det på hormonforstyrrelse (det er ikke et tegn på kreft) som fører til manglende eggløsning. Da kan det i stedet komme småblødning eller blodig utflod som du beskriver. Det er ikke sammenhang mellom kul i brystet og underlivet. Jeg håper du kan roe deg ned til du får det avklart, men jeg kan ikke se at det er noe å engste seg for. Vennlig hilsen Mette H Moen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/282224-blodig-slim/#findComment-2269979
Del på andre sider

Gjest lilleanne

Har du sjekket om du kan være gravid? Bruker du noen form for prevensjon? Hvis menstruasjonen forsvinner, tyder det på hormonforstyrrelse (det er ikke et tegn på kreft) som fører til manglende eggløsning. Da kan det i stedet komme småblødning eller blodig utflod som du beskriver. Det er ikke sammenhang mellom kul i brystet og underlivet. Jeg håper du kan roe deg ned til du får det avklart, men jeg kan ikke se at det er noe å engste seg for. Vennlig hilsen Mette H Moen

Nei, jeg er ikke gravid...

Prevensjonen jeg bruker er ladycomp... veldig førnøyd med den. Varsler til og med når den mistenker graviditet..

I dag begynte jeg å blø mye mer. Det er kanskje mensen som har kommet nå da. Selv om den er litt annerledes. Hadde slike blødningsforstyrrelser et halvt års tid før jeg blei gravid med minstemann også. Men har aldri hatt det tidligere.

Synes det hele er litt rart...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/282224-blodig-slim/#findComment-2270817
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...