Gjest CrazyDoctor Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hei jeg har et litt rart sporsmaal I palatine tonsils, saa kommer det noen ganger gule klumper fra dem, ikke paa dem, men de kommer fra dem. de kan variere i storrelse (er jo ikke sann store). og de lukter skikkelig vondt om en skulle finne paa aa lukte paa de. (har og observert at de kan varer paa dem, og at dersom du da tar en qtips eller lignende saa kan du ''klemme de ut" men det er ikke kviser heller) Jeg lurer da fryktelig paa hva det er for noe, for etter det jeg har lart saa produserer jo ikke mandlene noe, vet de har crypts, men det kan jo ikke vaere gamle matrester eller noe som kommer ut heller? For vi er noen venner som har snakket om dette, og vi lurer skrekkelig paa aa dette er Mvh Christer 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/282230-mandlene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.