Gjest Crazy Like Im In Love Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Jeg planlegger å starte et enkeltpersonforetak, og registrere meg i Enhetsregisteret. Holder det for å få et .no - domene? 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Du trenger ikke lenger være registrert i Brønnøysundregistrene for å få .no domenenavn. Hilsen 0 Siter
Gjest Crazy Like Im In Love Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Du trenger ikke lenger være registrert i Brønnøysundregistrene for å få .no domenenavn. Hilsen Ok! Takk for opplysningen. 0 Siter
birdie Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Du trenger ikke lenger være registrert i Brønnøysundregistrene for å få .no domenenavn. Hilsen Jo, det må man vel? 0 Siter
Gjest Crazy Like Im In Love Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Du trenger ikke lenger være registrert i Brønnøysundregistrene for å få .no domenenavn. Hilsen Jeg tror du tar feil... det står at man må det, hos de ulike firmaene som leverer domener... 0 Siter
double Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Du trenger ikke lenger være registrert i Brønnøysundregistrene for å få .no domenenavn. Hilsen Jo, man må ha et registrert firma i enhetsregisteret, men trenger ikke registrering i foretaksregisteret. 0 Siter
double Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Ja, registrering i enhetsregisteret holder. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Jeg tror du tar feil... det står at man må det, hos de ulike firmaene som leverer domener... Se denne linken: http://www.norid.no/regelverk/ Her står det: "Privatpersoner kan ikke registrere domenenavn direkte under .no, men kan registrere under priv.no." Hilsen 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Jo, det må man vel? Søk på www.uniweb.no 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Jeg tror du tar feil... det står at man må det, hos de ulike firmaene som leverer domener... Prøv www.uniweb.no 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Jo, man må ha et registrert firma i enhetsregisteret, men trenger ikke registrering i foretaksregisteret. se www.uniweb.no 0 Siter
double Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Se denne linken: http://www.norid.no/regelverk/ Her står det: "Privatpersoner kan ikke registrere domenenavn direkte under .no, men kan registrere under priv.no." Hilsen priv.no blir ikke riktig det samme som .no. Personen som spør skal starte et firma og ønsker neppe "firmanavn.priv.no". Og uansett er det kostnadsfritt å stå registrert i enhetsregisteret. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.