Gå til innhold

.no - domene

Gjest Crazy Like Im In Love

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg planlegger å starte et enkeltpersonforetak, og registrere meg i Enhetsregisteret. Holder det for å få et .no - domene?

Gjest mandolina
Skrevet

Du trenger ikke lenger være registrert i Brønnøysundregistrene for å få .no domenenavn.

Hilsen

Skrevet

Du trenger ikke lenger være registrert i Brønnøysundregistrene for å få .no domenenavn.

Hilsen

Ok! Takk for opplysningen.

Skrevet

Hilsen

Jo, det må man vel?

Skrevet

Hilsen

Jeg tror du tar feil... det står at man må det, hos de ulike firmaene som leverer domener...

Skrevet

Hilsen

Jo, man må ha et registrert firma i enhetsregisteret, men trenger ikke registrering i foretaksregisteret.

Gjest mandolina
Skrevet

Jeg tror du tar feil... det står at man må det, hos de ulike firmaene som leverer domener...

Se denne linken:

http://www.norid.no/regelverk/

Her står det:

"Privatpersoner kan ikke registrere domenenavn direkte under .no, men kan registrere under priv.no."

Hilsen

Gjest mandolina
Skrevet

Jo, det må man vel?

Søk på www.uniweb.no

Gjest mandolina
Skrevet

Prøv www.uniweb.no

Gjest mandolina
Skrevet

Jo, man må ha et registrert firma i enhetsregisteret, men trenger ikke registrering i foretaksregisteret.

se www.uniweb.no

Skrevet

Se denne linken:

http://www.norid.no/regelverk/

Her står det:

"Privatpersoner kan ikke registrere domenenavn direkte under .no, men kan registrere under priv.no."

Hilsen

priv.no blir ikke riktig det samme som .no.

Personen som spør skal starte et firma og ønsker neppe "firmanavn.priv.no". Og uansett er det kostnadsfritt å stå registrert i enhetsregisteret.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...