Gjest mangel på orgasme :/ Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 hei, jeg er ei jente som har hatt et stabilt sexliv i godt over et år, men jeg har aldri hatt orgasme. jeg skjønner at mange er godt voksne før de opplever det, eller ikke opplever det i det hele tatt, men jeg håper jeg slipper det.. ikke misforstå, jeg har en perfekt kjæreste som prøver så godt han kan, og jeg nyter absolutt alt, men jeg får aldri orgasme? jeg tenker overraskende nok som regel ikke på det _mens_ vi har sex, men innimellom synes jeg det er litt frustrerende å tenke på. spesielt siden det er veldig mange som sier at de bare oppnår orgasme etter å onanere selv, men jeg har aldri opplevd det heller. jeg begynner nesten å tvile på om jeg har et g-punkt i det hele tatt. er det noe jeg eller kjæresten min kan gjøre med dette, eller er det bare noe man må "vente og se" med.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/282278-orgasme-ikke-tilstede/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.