Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva mener dere er støste turnoff en elsker kan ha???

For min del går grensen ved hårete jenter, som ikke tar seg av de vanlige stedene, og jenter med fleskemage.

Når hun skal sette seg oppå så henger magen ned og slenger lissom, ææææææææ

Da blir kompisen slapp, hva er deres ?? he he

Jeg har sikkert noen ting som andre ikke liker, derfor må jeg høre hva andre syns så jeg kan fikse på det hvis jeg føler meg truffet ;)))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/282302-hva-er-st%C3%B8rste-turnoff/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest spinoff

...."slappe kompiser".......

huff huff, opplevd noenganger og det ble ikke så gøy, det var fordi jeg var nervøs eller hadde drikki for mye men hun jeg skulle ligge med tok det personlig og trodde det var noe feil med henne, så da måtte jeg forklare at det var min feil og alt gikk fra vondt til verre, sånn har det vært alle gangene det har skjedd :-/

største turnoff for meg en vond lukt, jeg er veldig opphengt i lukter generelt og hvis det lukter vondt av noen stikker jeg

huff huff, opplevd noenganger og det ble ikke så gøy, det var fordi jeg var nervøs eller hadde drikki for mye men hun jeg skulle ligge med tok det personlig og trodde det var noe feil med henne, så da måtte jeg forklare at det var min feil og alt gikk fra vondt til verre, sånn har det vært alle gangene det har skjedd :-/

største turnoff for meg en vond lukt, jeg er veldig opphengt i lukter generelt og hvis det lukter vondt av noen stikker jeg

Har du opplevd at noen lukter vondt? De fleste er vel ganske nøye med dusjing nå for tida? Eller er det noen som bare har vond kroppslukt?

Gjest spinoff

Har du opplevd at noen lukter vondt? De fleste er vel ganske nøye med dusjing nå for tida? Eller er det noen som bare har vond kroppslukt?

jeg har opplevd det ja, jeg vet ikke om det var mangel på dusjing eller bare sånn hun var, men jeg klarte bare ikke.

musa lukter mer hos noen, og det er helt greit, men dette var noe annet :)

Annonse

- dårlig hygiene/dårlig ånde

- liten kompis

- halvslapp kompis

- hvis han begynner å grave meg i rumpa.. den er enveis-kjørt. :)

- hvis han ikke ser på meg

- hvis han sier "men du kan bare ligge der"... jadda, den har jeg fått servert av samboern når jeg har sagt jeg ikke har lyst :)

- masning

- hvis han dytter hodet mitt steder jeg ikke vil ha det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...