Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Idiotisk innlegg, men ok spørsmål, så jeg svarer.

Lukt, raping eller promping. At han ikke bruker munnen andre steder enn nedentil, og at han dytter fingre eller hode der jeg ikke vil ha dem.

Du virker litt irritabel om dagen. Gå deg en tur på 5 kilometer!

*dukker klokelig*

Du virker litt irritabel om dagen. Gå deg en tur på 5 kilometer!

*dukker klokelig*

HVA MENER DU MED IRRITABEL!?!

Neida, jeg merker det selv. Jeg irriterer meg ofte for småting vanligvis også, men nå om dagen er jeg ekstra hissig. Men noen tur blir det nok ikke =) Jeg slutter i sommerjobben om fem dager, og da er det tilbake til Bergen med min kjære, og den nye leiligheten vår, og da skal du se det kommer seg.

Men du synes ikke trådstarter var litt fjortis du også da?

HVA MENER DU MED IRRITABEL!?!

Neida, jeg merker det selv. Jeg irriterer meg ofte for småting vanligvis også, men nå om dagen er jeg ekstra hissig. Men noen tur blir det nok ikke =) Jeg slutter i sommerjobben om fem dager, og da er det tilbake til Bergen med min kjære, og den nye leiligheten vår, og da skal du se det kommer seg.

Men du synes ikke trådstarter var litt fjortis du også da?

Nei, jeg synes det var et helt greit utsagn. Du ser flere kvinner under her som nevner liten/halvslapp pikk som turnoff, og det synes jeg er mye mer umodent å si.

Og det er vel ikke noe verre at en mann ikke liker fleskemager på kvinner enn at kvinner ikke liker det på menn?

Nei, jeg synes det var et helt greit utsagn. Du ser flere kvinner under her som nevner liten/halvslapp pikk som turnoff, og det synes jeg er mye mer umodent å si.

Og det er vel ikke noe verre at en mann ikke liker fleskemager på kvinner enn at kvinner ikke liker det på menn?

Kanskje... jeg synes en god mannemage er supersexy jeg da.

Når jeg tenker meg om, så er det en viss mulighet for at det at jeg for tiden faktisk er både hårete, nekter å suge og har fleskemage kan ha hatt en innvirkning på saken...

Men jeg står ved at jeg synes det var umodent innlegg, altså! =)

Annonse

Kanskje... jeg synes en god mannemage er supersexy jeg da.

Når jeg tenker meg om, så er det en viss mulighet for at det at jeg for tiden faktisk er både hårete, nekter å suge og har fleskemage kan ha hatt en innvirkning på saken...

Men jeg står ved at jeg synes det var umodent innlegg, altså! =)

Hehe, nå fikk jeg assosiasjoner til kvalme, fingeren i halsen osv. Deep throat kan kanskje ende med katastrofe?

I så fall kan jo hr. pink fortelle om sin største turnoff: damer som spyr når de suger pikk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...