Gå til innhold

Toll på varer kjøpt på nett?

Anbefalte innlegg

Ilovenewyork
Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe to hårvokser på en amerikansk side. For de to inkludert frakt kom det på 85 dollar.Hvor mye må jeg betale i toll og merverdiavgift for de to tingene?

candyqueen_83
Skrevet

Regner man ikke ca 25%?

Hvor mange dollar kosta varene uten frakt? Hørtes dyrt ut for to hårvoks

Gjest ilovenewyork
Skrevet

Regner man ikke ca 25%?

Hvor mange dollar kosta varene uten frakt? Hørtes dyrt ut for to hårvoks

Varene var billige de. For to sebastian hårvokser må jeg betale 264 kr på nett fra Usa. Hvis jeg skulle kjøpt to på frisøren her i Norge,så måtte jeg betalt ca 900-950 kr. Frakten kommer på 233kr. Totalt med 25% toll,så kommer det på 621.25,så jeg sparer litt penger iallefall :o)

candyqueen_83
Skrevet

Varene var billige de. For to sebastian hårvokser må jeg betale 264 kr på nett fra Usa. Hvis jeg skulle kjøpt to på frisøren her i Norge,så måtte jeg betalt ca 900-950 kr. Frakten kommer på 233kr. Totalt med 25% toll,så kommer det på 621.25,så jeg sparer litt penger iallefall :o)

Ok, når de koster så mye i norge så :o) Men du sjekket prisen på www.lookfantastic.com også? Der betaler man ikke så mye i frakt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...