Gjest Helene Harefrøken Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 I disse tider med mye regn......Har fått litt brunfarge,er ikke glad i å sole meg. Men når høsten kommer angrer jeg som regel på det.Lurer derfor på om det er farlig å ta solarium ca 15 min en gang pr mnd?Bare for å bevare et lite "teint"av farge og for å slippe den aller verste vinterblekheten. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 15 min i mnd er ikke farlig. Øverste anbefalte grense er vel ca 18 timer pr år. 0 Siter
Sofline Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 Direkte farlig er det vel ikke, men det anbefales jo ikke å ligge under UV-stråler verken utenfor eller innenfor. 0 Siter
Gjest Helene Harefrøken Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 15 min i mnd er ikke farlig. Øverste anbefalte grense er vel ca 18 timer pr år. Det høres bra ut.Er ikke så forfengelig at jeg er ute etter å sette helsa på spill.Men lite kjekt og gå rundt så hvit som jeg er,dvs nesten blå:)Dessuten får jeg vel en liten dose D- vitaminer samtidig. 0 Siter
lonelyP Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 Det høres bra ut.Er ikke så forfengelig at jeg er ute etter å sette helsa på spill.Men lite kjekt og gå rundt så hvit som jeg er,dvs nesten blå:)Dessuten får jeg vel en liten dose D- vitaminer samtidig. Får du D-vitaminer gjennom solariumslys da? Jeg ville tro det gjaldt kun for sollys, men er på fryktelig gyngende grunn her. 0 Siter
Gjest Helene Harerøken Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Får du D-vitaminer gjennom solariumslys da? Jeg ville tro det gjaldt kun for sollys, men er på fryktelig gyngende grunn her. Er vel litt på gyngende grunn jeg og.Men mener å ha lest flere steder at man faktisk gjør det.Men nå ble jeg og usikker.Må nok finne ut av dette. 0 Siter
ariadne Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Jeg vil tro at 3 min per uke er sunnere. Og d-vitamin får du: http://www.mozon.no/php/art.php?id=351400 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.