Gå til innhold

Kongeslekt

Anbefalte innlegg

Gjest Slektskap
Skrevet

Jeg er i slekt med de fleste kongehusene i Europa da jeg nedstammer fra et fyrstehus i Tyskland.

Skrevet

Så bra for deg!...hehe......håper på en fet arvesum med årene da eller?;-)

petter smart
Skrevet

Så innavla og hjerneskadd som den gjenger er, er ikke det noe jeg ville skrytt av.

tzatziki1365380058
Skrevet

Det hadde jeg holdt kjeft om, hvis jeg var deg :)

For en gjeng!

Skrevet

Det er de fleste på ett eller annet tidspunkt i familietreet. Menneskene har formert seg i et ekspanderende antall, og til syvende og slutt, så er det få "familier"/folkegrupper vi egentlig stammer fra.

Skrevet

Det er ganske mange rundt omkring som er i slekt med en eller flere kongefamilier.

Skrevet

Jeg nedstammer bare fra fiskere, tobakksarbeidere, bønder og en skredder. Tror ikke jeg har en eneste kjendis i familietreet. Men det er bare ned til 1750

Skrevet

Jeg nedstammer bare fra fiskere, tobakksarbeidere, bønder og en skredder. Tror ikke jeg har en eneste kjendis i familietreet. Men det er bare ned til 1750

Jeg stammer både fra bønder, husmenn, sjømenn og svenske steinhuggere. Dessuten var en av forfedrene mine adelsmann og en som påstod hans formor var Inger til Austrått. Burde jeg vært bedt i brylluppet til Haakon og Mette-Marit?

Skrevet

Jeg stammer både fra bønder, husmenn, sjømenn og svenske steinhuggere. Dessuten var en av forfedrene mine adelsmann og en som påstod hans formor var Inger til Austrått. Burde jeg vært bedt i brylluppet til Haakon og Mette-Marit?

Ja, det synes jeg men det burde jeg ha vært også fordi de giftet seg på bursdagen min ;)

Gjest dyslesbisk
Skrevet

Fransk adel her.

slangemenneske

spådame

smed

gruvearbeider

gyllenlærmaker

storbonde

sivilingeniør

postdame

gartner

master i helsefag

rengjører

misjonær...

Skrevet

Ja, det synes jeg men det burde jeg ha vært også fordi de giftet seg på bursdagen min ;)

Vi burde med andre ord føle oss minst like snytt som Pia Haraldsen etter siste barnedåp...

Skrevet

Vi burde med andre ord føle oss minst like snytt som Pia Haraldsen etter siste barnedåp...

Ja, det synes jeg vi burde. Ødla hele bursdagen min altså, ingen ville komme fordi de skulle se bryllup på tv???

Skrevet

Ja, det synes jeg vi burde. Ødla hele bursdagen min altså, ingen ville komme fordi de skulle se bryllup på tv???

Huff da... For noen kjipinger! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...