Gjest Slektskap Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Jeg er i slekt med de fleste kongehusene i Europa da jeg nedstammer fra et fyrstehus i Tyskland. 0 Siter
Shanna Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Så bra for deg!...hehe......håper på en fet arvesum med årene da eller?;-) 0 Siter
petter smart Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Så innavla og hjerneskadd som den gjenger er, er ikke det noe jeg ville skrytt av. 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Det hadde jeg holdt kjeft om, hvis jeg var deg For en gjeng! 0 Siter
Bookworm Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Det er de fleste på ett eller annet tidspunkt i familietreet. Menneskene har formert seg i et ekspanderende antall, og til syvende og slutt, så er det få "familier"/folkegrupper vi egentlig stammer fra. 0 Siter
Sofline Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Det er ganske mange rundt omkring som er i slekt med en eller flere kongefamilier. 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Jeg nedstammer bare fra fiskere, tobakksarbeidere, bønder og en skredder. Tror ikke jeg har en eneste kjendis i familietreet. Men det er bare ned til 1750 0 Siter
Sofline Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Jeg nedstammer bare fra fiskere, tobakksarbeidere, bønder og en skredder. Tror ikke jeg har en eneste kjendis i familietreet. Men det er bare ned til 1750 Jeg stammer både fra bønder, husmenn, sjømenn og svenske steinhuggere. Dessuten var en av forfedrene mine adelsmann og en som påstod hans formor var Inger til Austrått. Burde jeg vært bedt i brylluppet til Haakon og Mette-Marit? 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Jeg stammer både fra bønder, husmenn, sjømenn og svenske steinhuggere. Dessuten var en av forfedrene mine adelsmann og en som påstod hans formor var Inger til Austrått. Burde jeg vært bedt i brylluppet til Haakon og Mette-Marit? Ja, det synes jeg men det burde jeg ha vært også fordi de giftet seg på bursdagen min 0 Siter
Gjest dyslesbisk Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Fransk adel her. slangemenneske spådame smed gruvearbeider gyllenlærmaker storbonde sivilingeniør postdame gartner master i helsefag rengjører misjonær... 0 Siter
Sofline Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Ja, det synes jeg men det burde jeg ha vært også fordi de giftet seg på bursdagen min Vi burde med andre ord føle oss minst like snytt som Pia Haraldsen etter siste barnedåp... 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Vi burde med andre ord føle oss minst like snytt som Pia Haraldsen etter siste barnedåp... Ja, det synes jeg vi burde. Ødla hele bursdagen min altså, ingen ville komme fordi de skulle se bryllup på tv??? 0 Siter
Sofline Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Ja, det synes jeg vi burde. Ødla hele bursdagen min altså, ingen ville komme fordi de skulle se bryllup på tv??? Huff da... For noen kjipinger! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.