smurf78 Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Noen som vet om noen sider hvor man kan sjekke hvordan temperaturen er på forskjellige reisemål er i slutten av oktober? Fant en side, men der fant jeg ikke Larnaca som er byen jeg vil reise til. Kanskje noen har vært der på den tiden og vet hvordan temperaturen er da? 0 Siter
siddisen Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Hvis du kikker og klikker litt på siden bak linken, så finner du det. http://www.wunderground.com/cgi-bin/findweather/getForecast?query=larnaca 0 Siter
Sofline Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Vi var på Kypros i begynnelsen av oktober for noen år siden, og det var mer enn varmt nok. 0 Siter
smurf78 Skrevet 7. august 2007 Forfatter Skrevet 7. august 2007 Vi var på Kypros i begynnelsen av oktober for noen år siden, og det var mer enn varmt nok. OK men vi tenkte oss slutten av oktober.. 0 Siter
Sofline Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 OK men vi tenkte oss slutten av oktober.. Da vet jeg ikke, men det er vel litt varmere på Kypros enn for eksempel i Spania på den tiden. Jeg tviler på at det blir "kaldt" fra den ene uka til den andre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.