Sharon Skrevet 27. mai 2001 Del Skrevet 27. mai 2001 For en tid tilbake var jeg gjest i et bryllup. Og der ble min godt voksne nabo (ingen alkohol var da med i bildet) observert sammen med en 15 år gammel jente inne på et toalett. Jeg var på toalettet vegg i vegg. Jeg hørte dem prate, så et lite dunk i veggen før det ble helt stille en stund. Jeg kom meg ut derfra og stod sjenert til i garderoben utenfor. De kom ut av toalettet og fikset på hårfrisyrene. Dessuten er det blitt kommentert at denne jenta ga min nabo mye oppmerksomhet i selskapet. Er det virkelig normalt av en 15 årig jente å sitte på fanget til sin venninnes pappa ? Hva i all verden er det som skjer og hva skal jeg gjøre ? Kona til naboen er min allerbeste venninne i tillegg til at vi er i slekt. Jeg vil få en stopp på dette før denne eventuelle tragedien blir en realitet. Eller er det det allerede. Det kan samtidig nevnes at denne venninna til nabojenta er mer på overnatting hos nabojenta enn hun er i sitt eget hjem. 15 åringen har dessuten vært utsatt for incest tidligere. Hjelp meg , vær så snill. Jeg er rådløs .. ! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/28244-min-nabo-med-mindre%C3%A5rig-jente-inne-p%C3%A5-et-toalett/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
leila Skrevet 28. mai 2001 Del Skrevet 28. mai 2001 Foruten å være en tragedie for mange parter, deriblandt konen, er dette også en ulovlig sak siden jenta er under den seksuelle lavalder. Derfor ville jeg, hvis jeg var deg, tatt kontakt med barnevern og evnt. politi, og overlatt saken til dem. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/28244-min-nabo-med-mindre%C3%A5rig-jente-inne-p%C3%A5-et-toalett/#findComment-114349 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 28. mai 2001 Del Skrevet 28. mai 2001 Hei! Slik du har oppfattet situasjonen høres dette ikke bra ut. Jeg forstår at du er rystet over det du har observert av din nabo. Hvordan du skal gripe saken an er et annet spørsmål. Mitt umiddelbare inntrykk er at du bør gå rett til naboen din for en prat. Jeg tror først og fremst på åpen dialog med den eller de en sak gjelder. Men det er mulig du ikke vil det av hensyn til naboskapet og hans kone som også er din venninne? Har du en du kan betro dette til? En venn eller en fagperson? Det kan være bra for deg å drøfte saken før du handler. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/28244-min-nabo-med-mindre%C3%A5rig-jente-inne-p%C3%A5-et-toalett/#findComment-114395 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Er jeg også tragisk? Skrevet 29. mai 2001 Del Skrevet 29. mai 2001 Som 16 åring ble jeg sammen med en skilt mann på 49. (Det var ikke alkohol med i bildet her heller) Ingen har lært meg så mye om livets realtiter og meg selv som menneske som han gjorde! Vi var sammen i over 1 år, frem til jeg traff min nåværende mann. Mye har skjedd i mellomtiden (hus, barn, bryllup osv) men kontakten har vi ennå. Gjensidig respekt er stikkordet. Nå var jo jeg lovlig på det nevnte tidspunkt, men dere synes vel det også var en tragedie? Min mye eldre X fra ungdommen kommer alltid til å være blant mine beste venner. Det har vist seg gang på gang at når det er noe spesielt, ja da er det alltid han som stiller opp! Det er vel litt urealistisk å sammenligne disse tilfellene, men du skal vite at det er folk som deg som kan gjøre livet til ett helvete å leve. I ett lite bygdesamfunn hold sladderen på å ta knekken på meg. Historiene var mange, ingen var sanne. Det var snakk om overgrep, voldtekter og sex fra 13 årsalderen osv. Slikt sårer når det ikke er sant! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/28244-min-nabo-med-mindre%C3%A5rig-jente-inne-p%C3%A5-et-toalett/#findComment-115003 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharon Skrevet 31. mai 2001 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2001 Som 16 åring ble jeg sammen med en skilt mann på 49. (Det var ikke alkohol med i bildet her heller) Ingen har lært meg så mye om livets realtiter og meg selv som menneske som han gjorde! Vi var sammen i over 1 år, frem til jeg traff min nåværende mann. Mye har skjedd i mellomtiden (hus, barn, bryllup osv) men kontakten har vi ennå. Gjensidig respekt er stikkordet. Nå var jo jeg lovlig på det nevnte tidspunkt, men dere synes vel det også var en tragedie? Min mye eldre X fra ungdommen kommer alltid til å være blant mine beste venner. Det har vist seg gang på gang at når det er noe spesielt, ja da er det alltid han som stiller opp! Det er vel litt urealistisk å sammenligne disse tilfellene, men du skal vite at det er folk som deg som kan gjøre livet til ett helvete å leve. I ett lite bygdesamfunn hold sladderen på å ta knekken på meg. Historiene var mange, ingen var sanne. Det var snakk om overgrep, voldtekter og sex fra 13 årsalderen osv. Slikt sårer når det ikke er sant! Kjære deg ! Så lenge du ikke var mindreårig og mannen var skilt ser jeg ikke på dette so en tragedie. Derimot er det en tragedie med en gift mann som står i med sin datters venninne på et offentlig sted så åpenlyst så åpenlyst. Denne gifte mannen har små barn også. Det kan bli en tragedie for han dersom han ikke stopper dette. Glem ikke at hun har vært utsatt for incest tidligere. Hvor gammel er du nå ? Gammel nok til å se det tragiske her ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/28244-min-nabo-med-mindre%C3%A5rig-jente-inne-p%C3%A5-et-toalett/#findComment-115396 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharon Skrevet 31. mai 2001 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2001 Som 16 åring ble jeg sammen med en skilt mann på 49. (Det var ikke alkohol med i bildet her heller) Ingen har lært meg så mye om livets realtiter og meg selv som menneske som han gjorde! Vi var sammen i over 1 år, frem til jeg traff min nåværende mann. Mye har skjedd i mellomtiden (hus, barn, bryllup osv) men kontakten har vi ennå. Gjensidig respekt er stikkordet. Nå var jo jeg lovlig på det nevnte tidspunkt, men dere synes vel det også var en tragedie? Min mye eldre X fra ungdommen kommer alltid til å være blant mine beste venner. Det har vist seg gang på gang at når det er noe spesielt, ja da er det alltid han som stiller opp! Det er vel litt urealistisk å sammenligne disse tilfellene, men du skal vite at det er folk som deg som kan gjøre livet til ett helvete å leve. I ett lite bygdesamfunn hold sladderen på å ta knekken på meg. Historiene var mange, ingen var sanne. Det var snakk om overgrep, voldtekter og sex fra 13 årsalderen osv. Slikt sårer når det ikke er sant! Om jeg hadde vært en sladrekjærring så hadde jeg nok fortalt dette til andre enn DOL. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/28244-min-nabo-med-mindre%C3%A5rig-jente-inne-p%C3%A5-et-toalett/#findComment-115397 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilje Skrevet 2. juni 2001 Del Skrevet 2. juni 2001 Som 16 åring ble jeg sammen med en skilt mann på 49. (Det var ikke alkohol med i bildet her heller) Ingen har lært meg så mye om livets realtiter og meg selv som menneske som han gjorde! Vi var sammen i over 1 år, frem til jeg traff min nåværende mann. Mye har skjedd i mellomtiden (hus, barn, bryllup osv) men kontakten har vi ennå. Gjensidig respekt er stikkordet. Nå var jo jeg lovlig på det nevnte tidspunkt, men dere synes vel det også var en tragedie? Min mye eldre X fra ungdommen kommer alltid til å være blant mine beste venner. Det har vist seg gang på gang at når det er noe spesielt, ja da er det alltid han som stiller opp! Det er vel litt urealistisk å sammenligne disse tilfellene, men du skal vite at det er folk som deg som kan gjøre livet til ett helvete å leve. I ett lite bygdesamfunn hold sladderen på å ta knekken på meg. Historiene var mange, ingen var sanne. Det var snakk om overgrep, voldtekter og sex fra 13 årsalderen osv. Slikt sårer når det ikke er sant! Når man er vitne til at en voksen har sex med et barn er man ikke sladrekjerring om man bryr seg. Man er derimot et omtenksomt menneske som bryr seg om sine medmennesker selv om det kan føre til problemer for en selv. Den verden vi lever i er kald nok som det er, og det er alt for mange som har nok med seg selv. Bra at det finnes noen som Sharon! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/28244-min-nabo-med-mindre%C3%A5rig-jente-inne-p%C3%A5-et-toalett/#findComment-115965 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fake it Skrevet 6. juni 2001 Del Skrevet 6. juni 2001 Kjære deg ! Så lenge du ikke var mindreårig og mannen var skilt ser jeg ikke på dette so en tragedie. Derimot er det en tragedie med en gift mann som står i med sin datters venninne på et offentlig sted så åpenlyst så åpenlyst. Denne gifte mannen har små barn også. Det kan bli en tragedie for han dersom han ikke stopper dette. Glem ikke at hun har vært utsatt for incest tidligere. Hvor gammel er du nå ? Gammel nok til å se det tragiske her ? hva slags grunn har du for å blande inn er_jeg_også alder og sånt inn i detta. det er jo dumt poeng. de kan jo dra til sverige å ha sex, der er jo aldern 15 daaa. hva er forskjellen på at en svensk jente (eller ei norsk ei da) er lovlig i sverige og ikke i norge. er ikke det dumt og patetisk da. hva har incest med dette å gjøre da, han er jo ikke faren hennes da, faren til vennina kanskje men ikke hennes. kanskje hun er femten og sånn, og i steden for å føle seg brukt, sier at hun ikke vil være offer og sånn? at hun vil ha kontroll. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/28244-min-nabo-med-mindre%C3%A5rig-jente-inne-p%C3%A5-et-toalett/#findComment-116903 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.