fido007 Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Hei. Jeg er en 18 är gammel jente, og har nettopp flyttet til utlandet for ä abeide et är. For ca 1 mnd siden begynte jeg ä miste hukommelsen (hvor er barna? hva skal jeg her? husket jeg ä gjöre det? hva skulle jeg si? osv), og jeg er svimmel og utslitt uten grunn. Jeg tar jern og multivitaminer, holder meg aktiv og er röyker - men ikke mye. Jeg trodde det kunne vaere maten, men jeg tror ikke det er det lenger. Har ikke saerlig lyst til ä gä til legen i andre land er norge, sä jeg vil höre her först hva det kan vaere. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Trives du i landet og i familien du bor hos? Dersom du føler deg tungsindig og deprimert, kan dette påvirke allmenntilstanden og hukommelsen... 0 Siter
laban Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Er du i et varmt land? Væskemangel kan gi slike symptomer. For lite søvn og / eller næring også, for den saks skyld. 0 Siter
fido007 Skrevet 8. august 2007 Forfatter Skrevet 8. august 2007 Trives du i landet og i familien du bor hos? Dersom du føler deg tungsindig og deprimert, kan dette påvirke allmenntilstanden og hukommelsen... Jeg er i Tyskland, sä verken maten eller varmen er noe forskjellig. Ja, jeg trives veldig godt her, sä jeg skjönner ikke hva det kan vaere. Jeg spiser ikke forskjellig, jeg har det bra, og temperaturen er stort sett den samme. 0 Siter
fido007 Skrevet 8. august 2007 Forfatter Skrevet 8. august 2007 Er du i et varmt land? Væskemangel kan gi slike symptomer. For lite søvn og / eller næring også, for den saks skyld. Jeg er i Tyskland. Sä det er ikke noe stor forskjell pä noen ting. Verken mat eller klima. Sover godt om natten.. 0 Siter
Gjest Signert Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Hei! Du trenger ikke å være redd for å gå til legen i Tyskland. Helsevesenet der er svært profesjonelt og ikke spesielt dyrt. Det er ofte bedre å gå til legen og få en ordentlig utredning fremfor å gå og bekymre seg. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Jeg er i Tyskland, sä verken maten eller varmen er noe forskjellig. Ja, jeg trives veldig godt her, sä jeg skjönner ikke hva det kan vaere. Jeg spiser ikke forskjellig, jeg har det bra, og temperaturen er stort sett den samme. Da tror jeg at jeg ville tatt meg en tur til legen for å høre hva det kan være. Ikke det at jeg tror dette er noe farlig, men det kan da ikke være noe godt å gå sånn. I Tyskland hadde jeg ikke kvidd meg for å dra til legen iallefall, så kom deg avgårde Lykke til:) 0 Siter
fido007 Skrevet 8. august 2007 Forfatter Skrevet 8. august 2007 Hei! Du trenger ikke å være redd for å gå til legen i Tyskland. Helsevesenet der er svært profesjonelt og ikke spesielt dyrt. Det er ofte bedre å gå til legen og få en ordentlig utredning fremfor å gå og bekymre seg. Ja, det er sant. Will do =) 0 Siter
fido007 Skrevet 8. august 2007 Forfatter Skrevet 8. august 2007 Da tror jeg at jeg ville tatt meg en tur til legen for å høre hva det kan være. Ikke det at jeg tror dette er noe farlig, men det kan da ikke være noe godt å gå sånn. I Tyskland hadde jeg ikke kvidd meg for å dra til legen iallefall, så kom deg avgårde Lykke til:) Okei. Tusen takk =) Fär gä til legen :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Okei. Tusen takk =) Fär gä til legen :-) Flink jente 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.