Gå til innhold

Hukommelse - tretthet - svimmel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er en 18 är gammel jente, og har nettopp flyttet til utlandet for ä abeide et är. For ca 1 mnd siden begynte jeg ä miste hukommelsen (hvor er barna? hva skal jeg her? husket jeg ä gjöre det? hva skulle jeg si? osv), og jeg er svimmel og utslitt uten grunn. Jeg tar jern og multivitaminer, holder meg aktiv og er röyker - men ikke mye. Jeg trodde det kunne vaere maten, men jeg tror ikke det er det lenger. Har ikke saerlig lyst til ä gä til legen i andre land er norge, sä jeg vil höre her först hva det kan vaere.

Skrevet

Trives du i landet og i familien du bor hos?

Dersom du føler deg tungsindig og deprimert, kan dette påvirke allmenntilstanden og hukommelsen...

Skrevet

Er du i et varmt land? Væskemangel kan gi slike symptomer.

For lite søvn og / eller næring også, for den saks skyld.

Skrevet

Trives du i landet og i familien du bor hos?

Dersom du føler deg tungsindig og deprimert, kan dette påvirke allmenntilstanden og hukommelsen...

Jeg er i Tyskland, sä verken maten eller varmen er noe forskjellig. Ja, jeg trives veldig godt her, sä jeg skjönner ikke hva det kan vaere. Jeg spiser ikke forskjellig, jeg har det bra, og temperaturen er stort sett den samme.

Skrevet

Er du i et varmt land? Væskemangel kan gi slike symptomer.

For lite søvn og / eller næring også, for den saks skyld.

Jeg er i Tyskland. Sä det er ikke noe stor forskjell pä noen ting. Verken mat eller klima. Sover godt om natten..

Gjest Signert
Skrevet

Hei! Du trenger ikke å være redd for å gå til legen i Tyskland. Helsevesenet der er svært profesjonelt og ikke spesielt dyrt. Det er ofte bedre å gå til legen og få en ordentlig utredning fremfor å gå og bekymre seg.

Skrevet

Jeg er i Tyskland, sä verken maten eller varmen er noe forskjellig. Ja, jeg trives veldig godt her, sä jeg skjönner ikke hva det kan vaere. Jeg spiser ikke forskjellig, jeg har det bra, og temperaturen er stort sett den samme.

Da tror jeg at jeg ville tatt meg en tur til legen for å høre hva det kan være. Ikke det at jeg tror dette er noe farlig, men det kan da ikke være noe godt å gå sånn. I Tyskland hadde jeg ikke kvidd meg for å dra til legen iallefall, så kom deg avgårde ;)

Lykke til:)

Skrevet

Hei! Du trenger ikke å være redd for å gå til legen i Tyskland. Helsevesenet der er svært profesjonelt og ikke spesielt dyrt. Det er ofte bedre å gå til legen og få en ordentlig utredning fremfor å gå og bekymre seg.

Ja, det er sant. Will do =)

Skrevet

Da tror jeg at jeg ville tatt meg en tur til legen for å høre hva det kan være. Ikke det at jeg tror dette er noe farlig, men det kan da ikke være noe godt å gå sånn. I Tyskland hadde jeg ikke kvidd meg for å dra til legen iallefall, så kom deg avgårde ;)

Lykke til:)

Okei. Tusen takk =) Fär gä til legen :-)

Skrevet

Okei. Tusen takk =) Fär gä til legen :-)

Flink jente ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...