Gå til innhold

Er det mulig!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har eksen til samboeren min, som jeg akkurat har begynt å få ut av livet mitt, prestert å smelle seg på tjukka etter å ha hørt at vi skal ha barn. De har akkurat samme omgangskrets, så dette var vel et stunt for å stjele oppmerksomhet.

Jeg vet med sikkerhet at hun vet at vi skal ha barn, og likevel presterer hun å tekste samboeren min, som har gjort det klart at han ikke vil ha mer med henne å gjøre, om sine lykkelige omstendigheter - og later som om hun ikke vet om oss!

Dette virker for barnslig og konspiratorisk til å være sant, men den heksa er faktisk troende til det meste. Jeg vet jeg ikke burde bry meg, men akkurat nå er jeg bare så provosert at jeg skjelver.

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

17

• Sofline

7

• Lillemus

3

• double

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''Jeg vet jeg ikke burde bry meg, men akkurat nå er jeg bare så provosert at jeg skjelver.''

Nei, akkurat, du burde ikke bry deg. Hvorfor skulle du det forresten, det har vel ikke noe med deg og ditt liv å gjøre?

Skrevet

''Jeg vet jeg ikke burde bry meg, men akkurat nå er jeg bare så provosert at jeg skjelver.''

Nei, akkurat, du burde ikke bry deg. Hvorfor skulle du det forresten, det har vel ikke noe med deg og ditt liv å gjøre?

Når vi har hatt masse problemer med henne opp igjennom, og hun har blitt bedt om å holde seg unna, og så sender hun melding og betror seg til HAM at hun er gravid? Hva ønsker hun å oppnå med det?

Hver gang hun tar kontakt og blander seg inn i livet vårt, så angår det jo meg. Hun har forsøkt å vinne ham tilbake på alle slags måter tidligere. Og det må da være normal høflighet å i det minste gratulere med vår graviditet før hun annonserer sin egen.

Skrevet

Ro deg ned litt da, du vet da ikke om dette er noe hun har planlagt lenge eller om det er for å utkonkurrere dere ang. oppmerksomhet vel.

LItt hormonell nå kanskje? *Klem*

Skrevet

Ro deg ned litt da, du vet da ikke om dette er noe hun har planlagt lenge eller om det er for å utkonkurrere dere ang. oppmerksomhet vel.

LItt hormonell nå kanskje? *Klem*

Er jeg? =/

Jeg tviler STERKT på at hun har planlagt det lenge, i og med at hun har vært ute hver helg frem til graviditeten, og barnefaren er en notorisk utro drittsekk som jeg faktisk trodde det var slutt med. Hun holdt i hvertfall på å ta livet sitt pga ham for noen knappe mnd siden.

Skrevet

Er jeg? =/

Jeg tviler STERKT på at hun har planlagt det lenge, i og med at hun har vært ute hver helg frem til graviditeten, og barnefaren er en notorisk utro drittsekk som jeg faktisk trodde det var slutt med. Hun holdt i hvertfall på å ta livet sitt pga ham for noen knappe mnd siden.

Den beste "hevnen" dere kan gi henne er uansett å overse henne så godt dere kan. :o)

Skrevet

Den beste "hevnen" dere kan gi henne er uansett å overse henne så godt dere kan. :o)

Han har ikke svart på meldingen hennes ennå, hva synes du er et passende svar da? Hun har tidligere blitt bedt om å la være å tekste ham, og hun har altså "oversett" _vår_ graviditet. (Ergo frister det ikke mye å gratulere henne)

Gjest spinoff
Skrevet

Han har ikke svart på meldingen hennes ennå, hva synes du er et passende svar da? Hun har tidligere blitt bedt om å la være å tekste ham, og hun har altså "oversett" _vår_ graviditet. (Ergo frister det ikke mye å gratulere henne)

finnes det virkelig kvinnfolk som er så dumme der ute, å bli gravid ene og alene for å tiltrekke seg oppmerksomhet fordi en ex har en gravid kjæreste?

det må være det dummeste jeg har hørt, ever ....

har litt vanskelig for å tro det da

Gjest Persille
Skrevet

finnes det virkelig kvinnfolk som er så dumme der ute, å bli gravid ene og alene for å tiltrekke seg oppmerksomhet fordi en ex har en gravid kjæreste?

Heh, jeg har en bedre;

Jente liker gutt på ungd.skolen, han er en kjekk ung mann, i et svakt øyeblikk i fylla femten år senere overtaler hun ham til sex, lyver om prevensjon, blir gravid og tror at de skal ha lykkelig familie bare fordi hun er gravid.

Jenter gjør mye rart :)

Gjest Persille
Skrevet

Det beste dere kan gjøre er å ikke svare, bare ignorere henne - men det er også det vanskeligste :)

Skrevet

Ja, jeg begynner jo å lure på min egen sans og samling som kommer opp med sånne teorier, men hun har gjort mye annet utrolig etter at vi ble sammen.

Og jeg vet at hun vet at jeg er gravid, og hun har ikke nevnt et ord om det. Forholdet til barnefaren er superustabilt, og hun har ikke nølt med å ta utallige aborter tidligere. Så hvilke andre motiv skulle hun egentlig ha?

Skrevet

Det beste dere kan gjøre er å ikke svare, bare ignorere henne - men det er også det vanskeligste :)

Arrghh... Jeg vet vel egentlig det. Men hun fortjener sånn å høre alt jeg har på hjertet!!

Mamma er kjempegrei =) Hun har selvsagt noen gode, legendariske tilbakefall, men genrelt er jeg svært fornøyd! takk som spør =)

(Oj, allerede fikk du meg til å smile to ganger selv om jeg egentlig er sykt sint. Smart psykologisk move...)

Gjest spinoff
Skrevet

Ja, jeg begynner jo å lure på min egen sans og samling som kommer opp med sånne teorier, men hun har gjort mye annet utrolig etter at vi ble sammen.

Og jeg vet at hun vet at jeg er gravid, og hun har ikke nevnt et ord om det. Forholdet til barnefaren er superustabilt, og hun har ikke nølt med å ta utallige aborter tidligere. Så hvilke andre motiv skulle hun egentlig ha?

jeg aner ikke, men det høres helt hinsides ut. uansett bør du prøve så godt du kan å ikke la henne ødelegge, hvis motivene du drar fram her stemmer så lykkes hun jo

Skrevet

La bare være å svare henne i det hele tatt. Enkelt og greit.

Gjest Persille
Skrevet

Arrghh... Jeg vet vel egentlig det. Men hun fortjener sånn å høre alt jeg har på hjertet!!

Mamma er kjempegrei =) Hun har selvsagt noen gode, legendariske tilbakefall, men genrelt er jeg svært fornøyd! takk som spør =)

(Oj, allerede fikk du meg til å smile to ganger selv om jeg egentlig er sykt sint. Smart psykologisk move...)

Heh, var egentlig ikke ment som psykotriks - men det var jo en hyggelig bi-effekt! Tenkte på det forrige dagen nemlig :)

Vel, jeg har en sånn sak gående jeg også, hvor jeg står på sidelinjen og ser at hun oppfører seg svært uartig - men det er ingenting annet å gjøre enn å ignorere det. Hvis ikke oppnår hun jo bare det hun vil, og DET vil vi jo all del unngå! Hun skal ikke få nyte at hun har fått oppmerksomheten han/din! Så da - gjør en innsats, start en krangel her i stedet :)

Jeg vurderer det sterkt om dagen! Bare for å få brukt meg litt...

Skrevet

Heh, var egentlig ikke ment som psykotriks - men det var jo en hyggelig bi-effekt! Tenkte på det forrige dagen nemlig :)

Vel, jeg har en sånn sak gående jeg også, hvor jeg står på sidelinjen og ser at hun oppfører seg svært uartig - men det er ingenting annet å gjøre enn å ignorere det. Hvis ikke oppnår hun jo bare det hun vil, og DET vil vi jo all del unngå! Hun skal ikke få nyte at hun har fått oppmerksomheten han/din! Så da - gjør en innsats, start en krangel her i stedet :)

Jeg vurderer det sterkt om dagen! Bare for å få brukt meg litt...

Jeg er med! Totalt! Har masse innestengte issues på jobben også, og kunne trengt en skikkelig krangel.

Skrevet

Er jeg? =/

Det var vel et uhell da, dere får bære over med henne ;-)

Gjest Persille
Skrevet

Jeg er med! Totalt! Har masse innestengte issues på jobben også, og kunne trengt en skikkelig krangel.

Cool!

Ehm, min aggresjon går på bedre halvdels tilfeldige affære som nå er gravid, og virkelig gjør en innsats for å sverte ham overfor meg, familien hans, bygda osv. Nok en grunn til å ikke flytte fra storbyen! Dermed har jeg masse argumenter klare når det gjelder dårlige damer, menns rettigheter, barns rettigheter, rett/galt i sånne situasjoner, osv.

I tillegg startet jeg en forrige dagen ifht å ansette kvinner i "fødealder", den kan vi godt fortsette på - den er jo umulig å bli enig i.

Eller så kan vi ta hva som er forventet/akseptert av steforeldre?

Eller hva med voldtekt/rasisme f.eks? Mange gode her :)

Det er i øyeblikk som dette jeg saver Sør, SDD, Morsk & co :)

Skrevet

Cool!

Ehm, min aggresjon går på bedre halvdels tilfeldige affære som nå er gravid, og virkelig gjør en innsats for å sverte ham overfor meg, familien hans, bygda osv. Nok en grunn til å ikke flytte fra storbyen! Dermed har jeg masse argumenter klare når det gjelder dårlige damer, menns rettigheter, barns rettigheter, rett/galt i sånne situasjoner, osv.

I tillegg startet jeg en forrige dagen ifht å ansette kvinner i "fødealder", den kan vi godt fortsette på - den er jo umulig å bli enig i.

Eller så kan vi ta hva som er forventet/akseptert av steforeldre?

Eller hva med voldtekt/rasisme f.eks? Mange gode her :)

Det er i øyeblikk som dette jeg saver Sør, SDD, Morsk & co :)

Ja... og ikke minst Prozak. Jeg er slev elendig i å komme på temaer. Men jeg husker jeg ble hudfletta en gang jeg mente at damene burde sterilisere seg selv istedet for mennene sine.

Men hva... har kjæresten din vært utro og så har mistressen blitt gravid!? Dette har jeg ikke hørt noe om? Stakkars deg!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...