Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er forelska jeg... Klarer ikke gjøre noe med det heller, enda jeg tror jeg har litt sjanse hos han.... Huff.... At det skal være mulig å gjøre meg så skjelven. :)

Skrevet

Gi han en oppmerksomhet på sms, litt hinting kommer man langt med, er du en frempå person: spørr rett ut: Bli med å spise en kveld?

Spennende det der... vær deg selv, gi han oppmerksomhet, lytt til det han sier med stooor innlevelse, og ikke spill hard-to-get, aldri funka på meg, ikke mas han full av sms, da blir han livredd kjenner jeg gutter flest=)

Det er uansett en god følelse, men bli kjent med han som person..

Funker det ikke så er ikke det verdens undergang: Mange epler på et eplefat, må bare finne det beste etter litt graving i eska*oj, ble dype ord det her*;)

Lyyykke til

Skrevet

Gi han en oppmerksomhet på sms, litt hinting kommer man langt med, er du en frempå person: spørr rett ut: Bli med å spise en kveld?

Spennende det der... vær deg selv, gi han oppmerksomhet, lytt til det han sier med stooor innlevelse, og ikke spill hard-to-get, aldri funka på meg, ikke mas han full av sms, da blir han livredd kjenner jeg gutter flest=)

Det er uansett en god følelse, men bli kjent med han som person..

Funker det ikke så er ikke det verdens undergang: Mange epler på et eplefat, må bare finne det beste etter litt graving i eska*oj, ble dype ord det her*;)

Lyyykke til

Satser nok på det litt mer direkte tenker jeg.... Det er nok mest effektivt, så slipper jeg å lure noe mer også. Merkelig at det her ikke er noe lettere nå enn da jeg var 14. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...