mbf Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Her hvor jeg bor har været vært slik siden slutten av juni: Tjukk skodde nedover de høye fjellene hver eneste dag regn og atter regn elver renner i gaten alt,absolutt alt ute er fuktig og vått,blomstene orker ikke mer folk har gått "i dvale" Kan noen fortelle meg og gi meg et råd hvordan jeg skal orke mer? Jeg har ingen jobb å gå til nå, er alene, i dag sov jeg på sofaen i 4 timer...... Tar meg noen øl i kveld, sikkert derfor jeg turte å skrive dette.... 0 Siter
Gjest Helledussen Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Sola tittet nok frem snart skal du se:) Og været kan ingen gjøre noe med det ,så vi får bare ta det som det kommer.Men sikkert en dårlig trøst akkurat nå. Veldig koselig inne når regnet høljer...ellers blir vi ikke solbrente og har heller ikke vært plaget av mygg,må tøyse litt.Tåke her hos oss også. Kjedelig uten jobb,lett å forstå det.Blir kanskje sløvt å sove bort dagen,bedre å te en tur ut.Kle deg godt:) Lykke til! 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Sola tittet nok frem snart skal du se:) Og været kan ingen gjøre noe med det ,så vi får bare ta det som det kommer.Men sikkert en dårlig trøst akkurat nå. Veldig koselig inne når regnet høljer...ellers blir vi ikke solbrente og har heller ikke vært plaget av mygg,må tøyse litt.Tåke her hos oss også. Kjedelig uten jobb,lett å forstå det.Blir kanskje sløvt å sove bort dagen,bedre å te en tur ut.Kle deg godt:) Lykke til! Huff ja, det været.. Jeg pleier å trøste meg med at jeg ikke er alene om å slite med været. Det kan kansje høres ego, rart og enkelt ut, men for meg har det faktisk hjulpet! Samt det å kunne nyte fin været maksimalt når det først er der. Har forøvrig bestemt at vi skal dra til syden neste år, så da er det litt å se frem til. Men, sommern er dessuten ikke over enda. Så _alt_ håp er enda ikke ute :-) 0 Siter
mbf Skrevet 9. august 2007 Forfatter Skrevet 9. august 2007 Sola tittet nok frem snart skal du se:) Og været kan ingen gjøre noe med det ,så vi får bare ta det som det kommer.Men sikkert en dårlig trøst akkurat nå. Veldig koselig inne når regnet høljer...ellers blir vi ikke solbrente og har heller ikke vært plaget av mygg,må tøyse litt.Tåke her hos oss også. Kjedelig uten jobb,lett å forstå det.Blir kanskje sløvt å sove bort dagen,bedre å te en tur ut.Kle deg godt:) Lykke til! I dag kom sola ) Åh ja den kom ) Sånn deilig dag det har vært ! Jeg hadde middagsgjester og bakt en sjokoladekake til kaffen, som vi koste oss ! :-) 0 Siter
mbf Skrevet 9. august 2007 Forfatter Skrevet 9. august 2007 Huff ja, det været.. Jeg pleier å trøste meg med at jeg ikke er alene om å slite med været. Det kan kansje høres ego, rart og enkelt ut, men for meg har det faktisk hjulpet! Samt det å kunne nyte fin været maksimalt når det først er der. Har forøvrig bestemt at vi skal dra til syden neste år, så da er det litt å se frem til. Men, sommern er dessuten ikke over enda. Så _alt_ håp er enda ikke ute :-) Ja, jeg vet at det er mange som sliter med værsjuke, jeg gjør det hvertfall. Og så får jeg gikt i anklene og leggene når det er så surt og kaldt, og da orker jeg ikke gå noe særlig. Må bare passe på å holde bena varme og tørre. Det er svært smertefullt. De siste ukene har jeg verket så fælt i bena at jeg ikke har gjort stort annet enn å sitte/ligge i sofaen med teppe rundt meg. Men i dag har vi hatt sol og det var riktig deilig :-) Og det beste.....det er meldt slikt vær til søndag, yes !! 0 Siter
Gjest Reynold Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Sola kommer nok, den kommer alltid rundt august: da kan du bade, sole deg, ordne hus/hybel, være litt sosial,grillfester, ta en kopp kaffi med en venn du ikke har snakket med en stund, men også med =) I styggeværet kan du kanskje se litt på nettstudier, eller nye fristende jobber, møte venner og bekjente, kanskje få nye, se en god film, kanskje en du har sett før å fått smaken på?=)Ta deg en tur på frisøren, fresh deg selv opp=) Ja, var noen smååå råd...Bruker de selv: Jeg er også uten arbeid/skoleog Peeeenger*hjelp* 0 Siter
mbf Skrevet 10. august 2007 Forfatter Skrevet 10. august 2007 Sola kommer nok, den kommer alltid rundt august: da kan du bade, sole deg, ordne hus/hybel, være litt sosial,grillfester, ta en kopp kaffi med en venn du ikke har snakket med en stund, men også med =) I styggeværet kan du kanskje se litt på nettstudier, eller nye fristende jobber, møte venner og bekjente, kanskje få nye, se en god film, kanskje en du har sett før å fått smaken på?=)Ta deg en tur på frisøren, fresh deg selv opp=) Ja, var noen smååå råd...Bruker de selv: Jeg er også uten arbeid/skoleog Peeeenger*hjelp* Ikke for å virke negativ men...... Se etter ny jobb? Jeg er uføretrygdet.... Gå til frisøren og freshe meg opp? Er helt "ny" på håret, var hos frisøren og farget, stripet og klippet meg for 4 uker siden.... Besøke venner? Ingen hjemme, alle på "sen" ferie..... Huff, dette hørtes negativt ut ) Men nå ER altså sola her og det er deilig. Hadde middagsbesøk i går, og det var kjempekoselig. Så nå håper jeg sola blir riktig leeeeeenge ! Skal opereres i september, så kanskje jeg får badet litt i sjøen før da? Takk for god oppmuntring :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.