Gjest hilsen frustert frue Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 sammen med en gutt på 26 år. Han har alltid vært ekstremt stille, innesluttet, sjenert osv. han snakker sjeldent, eller aldri, er stort sett toalt passiv, og initiativløs. han trives veldig godt blant sine kompiser, eller trives godt med egne sysler som å lese en bok, klunke på gitaren, eller spille satanist musikken sin... han liker ofte litt dystre ting, eventyrspill/bøker/filmer osv. han har lite interesse for folk, og trives best i stille omgivelser, i skogen og urørt mark. jeg er rake motsetningen, utadvendt, blid, morsom,sosial, energisk, og sprudlende, jeg liker folk, at ting skjer, fart og moro. at vi har vært kjærester i 3 år er eentlig utrolig, for vi har ingenting til felles. MEN, det er noe spesielt mellom oss, og sterke følelser, som gjør at vi ikke klarer å gå fra hverandre, selv om vi har "prøvd" mange ganger å sette et punktum. Men, så til spørsmålet mitt. Jeg har et behov til bekreftelser og tilbakemeldinger på føleler og på hvem jeg er. men pga måten han er på så blir det jo lite av det. i tillegg så er det ofte kjedelig, at han bare sitter der, å sturer, og det er ofte pinlig når vi er i selskaper, at han holder så kjeft... .. hvordan, skal jeg forholde meg til han? hvilke hensyn skal jeg ta? hvilke tegn eller signaler kan jeg se etter for å forstå at han er glad i meg, til tross for at han er så fraværende? osv osv osv. jeg vil gjerne være en god kjæreste, men trenger hjelp til å klare å forstå meg på han, og hvile hensyn jeg bør ta osv. takknemlig for svar :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/282544-hvordan-takle-innesluttet-kj%C3%A6reste/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.