Lillemus Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Jeg synes ikke du er katastrofe på smalltalk. Det var da godt å høre! ) Men så er du lett å snakke med også da. ) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Det var da godt å høre! ) Men så er du lett å snakke med også da. ) Kjæresten har en kompis som VIRKELIG er katastrofe på smalltalk. Det er fryktelig kjipt, for mens jeg har et samtaleemne gående, må jeg febrilsk tenke på det neste. Han er en skikkelig hyggelig fyr, mendet er vanskelig å holde samtalen løpende... 0 Siter
Sofline Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Jeg vet en del om å være sjenert. Jeg var det selv helt opp til tenårene. Men det vokste jeg av meg. Folkeskikk og oppdragelse heter det. En sånn uttalelse viser nettopp at du ikke aner noe om hvordan det er å være sjenert. 0 Siter
Sofline Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Det er jo fint for dere! Men livet mitt er ingen boble. Jeg er avhengig av å kunne mingle og snakke med folk uten å måtte ha en tausing på slep. Det er ganske masete å måtte passe på sånne som ikke klarer seg selv i en forsamling. Da får han heller bli hjemme. Bare fordi folk ikke babler i vei om været og ingenting med alle og enhver betyr det da ikke at de ikke klarer seg selv. 0 Siter
Sofline Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Samme sier jeg.. Han burde for sin egen skyld finne ei som er bedre, og som har respekt for kjæresten sin. Ikke mye av det her. Jeg er også ganske sjenert når jeg er med mennesker jeg ikke kjenner, og hadde kjæresten min kritisert meg for det på samme måte som trådstarter gjør, hadde han ødelagt meg til slutt tror jeg. Det hadde hvertfall ikke hjulpet på. Så finn deg en ny kjæreste mer lik deg selv, til det beste for begge parter, og sverm rundt på festene dine! Kunne aldri.... er ikke trådstarter. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Kunne aldri.... er ikke trådstarter. Nei jeg så det etterpå.. 0 Siter
Gjest Kunne aldri hatt en kjæreste som ikke klarer seg sosialt Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Bare fordi folk ikke babler i vei om været og ingenting med alle og enhver betyr det da ikke at de ikke klarer seg selv. Vel... Jeg ville hatt problemer med å la kjæresten min "sitte og sture" alene. Jeg tar selvfølgelig mitt ansvar med å introdusere etc, men på et visst tidspunkt må et voksent menneske klare å føre en samtale selv. Man er selvsagt ikke nødvendigvis uhøflig selv om man er innesluttet, men hvis man er bedt et sted synes jeg ikke det er særlig ok å holde seg for seg selv hele kvelden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.