Gjest hilsen usikker på seg selv.. Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hei Jeg er ei jente på 35 som er veldig usikker og utrygg på meg selv. jeg er loivredd for å bli forlatt av min kjæreste, og jeg er veldig sjalu. når han skal til kompiser, eller viser at han har hatt det super gøy på fest uten meg, så blir jeg lei meg og sjalu. jeg ser andre jenter som jeg tror han ville likt godt så kan jeg bli sjalu, sånn, helt uten videre, bare i tankene mine.. han er på ingen måte en gutt som flørter, eller er en sosial eller utagerende gutt... han er i grunn ikke så opptatt av "damer" liksom.. er litt mer sånn nerdete.. men, poenget er hvordan skjønner man, at en gutt er glad i en? hva er dessuten forskjellen på elske noen og være glad i noen? kjæresten min, gjør "alt" for meg, og er veldig samvittighetsfull. han tar hensyn, og er min aller beste venn, stiller opp og lytter til meg, og er helt super. han sier han er glad i meg, men har aldri sagt at han elsker meg.. det har vært mye frem og tilbake i forholdet vårt, pga vi er så ulike, så derfor er han litt tilbakeholden og reservert på et vis.. han vil ikke ta noen skritt, før det viser seg over tid at vi har et stabilt forhold... men jeg tenker, at dersom han virkelig, virkelig, var glad i meg, så ville han tatt noen sjanser, og ville f.eks. blitt orntli samboer med meg, eller kjøpe hus sammen el.l. men han sier han synes vi bør vente med slike forpliktelser,siden det har vært så mye frem og tilbake... går det an å bare tenke fornuftig og rasjonelt, og samtidig være drit glad i noen og redd for å miste den du er glad i ?? Eller mangler han de dype og rette følelsene for meg?? er redd han skal gå fra meg jeg.... så vil gjerne prøve å tolke signaler... innspill...pliis... (vi har vært sammen i 3 år forresten, og han bor liksom hos meg, men ikke sånn formelt) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/282548-glad-i-vs-elsker-hvordan-kjennetegne-f%C3%B8lelser/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Det er jo fornuftig av ham å ville vente litt med sambortskap og huskjøp dersom det har vært temmelig turbulent mellom dere da... Å hoppe inn i det meg begge beina når forholdet stormer er ikke så smart synes nå jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/282548-glad-i-vs-elsker-hvordan-kjennetegne-f%C3%B8lelser/#findComment-2272246 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.