Gjest dauhørt Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Kjøpte meg I pod nano i dag, men er skuffet over volumet på den. Jeg ble tipset om å laste ned GoPod for å fjerne sperren som hindrer enda høyere volum, men denne fungerer bare på den første utgaven av nano - hvilket ikke min er. Noen som har tips på hvordan jeg får skikkelig volum på spilleren?? Har over 150 gb med mp3's, det er derfor ikke aktuelt å legge inn låtene på nytt med høyere volum 0 Siter
Juneau Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Det beste og enkleste du kan og bør gjøre, er å investere i et par gode hodetelefoner. Da trenger du ikke ha volumet så høyt som du må på de originale dårlige proppene. To fluer i ett smekk: Du risikerer ikke hørselskade, og du får langt bedre lyd. 0 Siter
Gjest dauhørt Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Det beste og enkleste du kan og bør gjøre, er å investere i et par gode hodetelefoner. Da trenger du ikke ha volumet så høyt som du må på de originale dårlige proppene. To fluer i ett smekk: Du risikerer ikke hørselskade, og du får langt bedre lyd. Har hodetelefoner til 1300,- så det er ikke no' problem. Fikk justert opp volumet ved å høyereklikke på låtene i Itunes, men fortsatt er volumet langt unna det jeg ønsker. Noen andre som vet om noen måte å få opp volumet på spilleren? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Har hodetelefoner til 1300,- så det er ikke no' problem. Fikk justert opp volumet ved å høyereklikke på låtene i Itunes, men fortsatt er volumet langt unna det jeg ønsker. Noen andre som vet om noen måte å få opp volumet på spilleren? Men hvorfor i alle dager skal du ha volumet så høyt da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.