Gå til innhold

I pod nano

Anbefalte innlegg

Gjest dauhørt
Skrevet

Kjøpte meg I pod nano i dag, men er skuffet over volumet på den. Jeg ble tipset om å laste ned GoPod for å fjerne sperren som hindrer enda høyere volum, men denne fungerer bare på den første utgaven av nano - hvilket ikke min er. Noen som har tips på hvordan jeg får skikkelig volum på spilleren??

Har over 150 gb med mp3's, det er derfor ikke aktuelt å legge inn låtene på nytt med høyere volum ;)

Skrevet

Det beste og enkleste du kan og bør gjøre, er å investere i et par gode hodetelefoner. Da trenger du ikke ha volumet så høyt som du må på de originale dårlige proppene. To fluer i ett smekk: Du risikerer ikke hørselskade, og du får langt bedre lyd.

Gjest dauhørt
Skrevet

Det beste og enkleste du kan og bør gjøre, er å investere i et par gode hodetelefoner. Da trenger du ikke ha volumet så høyt som du må på de originale dårlige proppene. To fluer i ett smekk: Du risikerer ikke hørselskade, og du får langt bedre lyd.

Har hodetelefoner til 1300,- så det er ikke no' problem. Fikk justert opp volumet ved å høyereklikke på låtene i Itunes, men fortsatt er volumet langt unna det jeg ønsker.

Noen andre som vet om noen måte å få opp volumet på spilleren?

Skrevet

Har hodetelefoner til 1300,- så det er ikke no' problem. Fikk justert opp volumet ved å høyereklikke på låtene i Itunes, men fortsatt er volumet langt unna det jeg ønsker.

Noen andre som vet om noen måte å få opp volumet på spilleren?

Men hvorfor i alle dager skal du ha volumet så høyt da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...