Gå til innhold

Blir man gravid av dette?

Anbefalte innlegg

etnavnsomikkeertatt

Jeg har et litt tåpelig spørsmål å komme med som jeg tror jeg nesten vet svaret på allerede, men når man kommer oppi en sånn situasjon, blir man plutselig usikker og MÅ vite om man faktisk tenker helt riktig.

Kjæresten min onanerer av og til ved å dra penis (uten kondom) opp og ned over kjønnet mitt - han er altså ikke inne i meg. Når det går for han, kan det hende det kommer litt sæd rett innenfor kjønnsleppene, men ikke ordentlig inne.

Det jeg lurer på er om det er noen grunn til å bekymre seg for graviditet pga dette? Det er vel slik at han må være helt inne i meg for at det skulle bli graviditet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/282561-blir-man-gravid-av-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

etnavnsomikkeertatt

Sjansen er liten, men absolutt til stedet for graviditet. Hvis dere ikke vil bli gravide, så finn en annne måte å kose på.

Ja, det er sikkert å visst at vi kommer til å finne en annen måte å kose på nå. Det er ikke mye gøy med sånne uhell.

Jeg tok en graviditetstest, og den var i alle fall negativ. Er det slik at det er smart å ta en igjen etter noen dager for å være på den sikre siden?

Ja, det er sikkert å visst at vi kommer til å finne en annen måte å kose på nå. Det er ikke mye gøy med sånne uhell.

Jeg tok en graviditetstest, og den var i alle fall negativ. Er det slik at det er smart å ta en igjen etter noen dager for å være på den sikre siden?

Tja, jeg hadde nok ikke brukt penger på en ny test med mindre mensen var forsinket og jeg hadde andre graviditetssymptomer.

Som sagt så er sjansen liten for å bli gravid på den måten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...