Gå til innhold

skal fortelle om nytt forhold??

Anbefalte innlegg

ddddddd1365381053

Hei

Jeg bare følte for å skrive noe etter flere dager som jeg bare har gått rundt og vært helt ”tom” I hodet. Jeg kjenner meg ikke igjen..

Jeg skal nå sende inn seperasjonspapirene til uken men vi har bodd fra hverandre siden mai. Jeg har truffet en annen for et litt over et år siden og vi falt for hverandre fra første stund. Vi har prøvd å ikke ha kontakt men fant ut etterhvert at dette var noe vi ikke ville gi slipp på siden vi har det så utrolig bra sammen.

Men det er flere utfordringer foran oss bl.a. er han gift ( skal på mekling til uken) med to barn, bor I en annen by enn meg, 9 år eldre. Han har fortalt en kompis om meg, men ellers så benekter han til alle at dette gjør han fordi har truffet en ny jente. Han flyttet også I leilighet på samme tid som jeg flyttet ut fra min mann.

Vi møtes ukentlig og bruker utrolig mye penger på både hotell og flybilletter, men det er ikke problemet. Jeg kjenner ikke at jeg lever slik som jeg gjorde før ift venner, for jeg kan ikke si det til venninnene mine når jeg er på café osv. Jeg føler at jeg blir sittende litt stille for meg selv, og egentlig er jeg den som er mest sosial.

Jeg har ansvarsområder på jobb, og kan sitte og grine på kontoret.. Jeg vet ikke om jeg orker jobben til tider.

Jeg elsker mannen som jeg har truffet utrolig mye, men jeg vet ikke om det er verdt det ift at det kan gjøre så vondt innvendig med å leve I løgn. Han ønsker at det ikke kommer ut før om et år. Han ønsker å få seg en jobb over nyttår i min by og pendle litt ift å se barna. Jeg ønsker noen råd fra andre som kanskje kjenner til samme situasjon. Men når kan en si til venner, familie osv at en har truffet en annen? Jeg vil ikke at de skal finne ut at jeg har vært utro..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/282586-skal-fortelle-om-nytt-forhold/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...