Gå til innhold

Jeg fant en kul og er så redd :(

Anbefalte innlegg

Gjest Reddreddredd

I går kveld da jeg la meg fant jeg en kul. Den sitter på ribbena, ganske langt ned. Den er bevegelig og avlang i form. Og jeg er redd. Kjemperedd! Skal til legen i morgen grunnet noe annet få ham til å kjenne på den. Gruer meg

Jeg gruer meg så fælt! Jeg har to små barn, kanskje de mister mammaen sin nå.... Vei ikke hva jeg vil med dette innlegget men det var godt å skrive det ned....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/282608-jeg-fant-en-kul-og-er-s%C3%A5-redd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Reddreddredd

Fettkul kanskje? Det går nok bra skal du se. *Klem*

Tror du? Føler meg ganske sikker på at det er kreft, synes "alle" rundt meg får kreft for tiden. Jeg røyker ikke og føler meg frisk ellers, men dagen i dag har vært/er fæl. Gruer meg sånn til i morgen, samtidig vil jeg bare ha det overstått...

Takk for svar og klem tilbake :) Det gjorde godt!

Bevegelige kuler er ikke de skumleste, som Lillemus sier er det stor sannsynlighet for at det kan være en fettkul. Men jeg skjønner bekymringen din, hadde det på nøyaktig samme måte da jeg for noen år siden oppdaget en kul som satt fast på et ribbein. Det var ille å vente på svar, men heldigvis var kulen helt uskyldig.

Håper du får raskt svar!

Annonse

Gjest Reddreddredd

Bevegelige kuler er ikke de skumleste, som Lillemus sier er det stor sannsynlighet for at det kan være en fettkul. Men jeg skjønner bekymringen din, hadde det på nøyaktig samme måte da jeg for noen år siden oppdaget en kul som satt fast på et ribbein. Det var ille å vente på svar, men heldigvis var kulen helt uskyldig.

Håper du får raskt svar!

Takk for svar. Jeg tror ikke min kul sitter fast, iallfall. Kjennes ikke sånn ut men det er litt vanskelig å si... Ble det tatt prøver av din kul? Hva skjedde? *klem*

Tror du? Føler meg ganske sikker på at det er kreft, synes "alle" rundt meg får kreft for tiden. Jeg røyker ikke og føler meg frisk ellers, men dagen i dag har vært/er fæl. Gruer meg sånn til i morgen, samtidig vil jeg bare ha det overstått...

Takk for svar og klem tilbake :) Det gjorde godt!

Jeg har også hatt mange tilfeller av kreft i omgangskretsen de siste årene, men ingen av dem har artet seg ved en bevegelig kul på det punktet på kroppen du nevner. Det mest vanlige er vel kuler i brystet, armhuler og andre steder der det sitter lymfjekjertler.

Takk for svar. Jeg tror ikke min kul sitter fast, iallfall. Kjennes ikke sånn ut men det er litt vanskelig å si... Ble det tatt prøver av din kul? Hva skjedde? *klem*

Nå er dette ca 5 år siden så jeg husker ikke nøyaktig, men jeg fikk hvertfall intravenøs kontrast. For å sjekke om kulen hadde blodtilførsel, tenker jeg. Tror de konkluderte med at det måtte ha vært en brist der en gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...