Gå til innhold

Trenger litt råd og trøst.

Anbefalte innlegg

Gjest makaroni

Hei:-) Jeg er ei jente på 26 år som ble sammen med verdens nydeligste gutt for ca 3 mnd siden. Jeg er veldig forelska og glad i denne gutten og vi har det kjempefint sammen på alle måter! Men jeg blir frustrert og blir litt lei av å tenke på sex og alle de problemene og frustrasjonene som oppstår der. Jeg har ingen problem med å tenne på ham og vi har det veldig bra i senga men jeg har hittil ikke vært i nærheten av å få orgasme, verken ved oralsex eller samleie. Han kan slikke og styre så mye han vil der nedentil, uten at jeg får noe som helst helst ut av det. Synes samleie er deilig, men er ikke i nærheten av orgasmefølelse. Har aldri klart å oppnå orgasme ved å bruke fingrene mine på klitoris, bare ved å bruke masasjestav, den viberer og blir varm, og jeg får deilige orgasmer av den med nesten én gang! Har forsøkt mye selv med finger, men blir ikke tent av det, og får bare vondt av å massere klitoris etter en stund. Er redd for at jeg har ødelagt muligheten til å "komme" ved at kjæresten min slikker eller masserer klitoris, ved at jeg har brukt denne staven i flere år nå, fordi det må så mye mer til enn fingrer og tunge. Hadde et slags forhold med en gutt for 3-4 år siden, vi holdt vel på å bli sammen, men det skjedde ikke likevel. Jeg hadde ikke samleie med han (er første gangen med min nåværende kjæreste) men jeg brukte å sitte oppå han og massere klitoris mot penisen hans, og fikk nydelige orgasmer. Har forsøkt dette litt med typen min, men det virker ikke som han synes det er så behagelig, og han synes det er ubehagelig fordi kjønnshårene mine kommer borti penishodet og han får vondt! Dermed har jeg gitt opp det. Er redd for at jeg ikke lenger ville oppnådd orgasme på denne måten heller, fordi jeg har ødelagt klitoris med massasjestaven og fordi jeg har så store forhåpninger og stresser litt. Blir så lei og deppa av å tenke på alt dette og at jeg kanskje aldri kommer til å oppleve orgasme sammen med kjæresten min, noe som jeg har så lyst til og tror ville vært helt nydelig sammen med en som jeg er så forelska i. Tror kanskje at jeg tenker så mye på dette at jeg gjør ting bare verre og vanskeligere for meg selv. Av og til har jeg ikke lyst å gjøre noe med han når han vil, fordi jeg ikke orker å bli skuffa og at han blir skuffa når han ikke greier å gi meg orgasme, og lurer på hvorfor jeg ikke får det! Det er jo kjempelett for han, han kommer hver gang, og jeg får enda mer lyst å nå høydepunktet selv når jeg ser hvordan han nyter dette, men blir også mer frustert. Han har så lyst å gi meg orgasme og jobber hardt med saken, jeg blir bare sliten og deppa av det for det skjer ingenting, og det er absolutt ikke han det er noe galt med. Prøver å slutte å bruke den massasjestaven, for å kanskje lettere nå klimaks med partneren min, men det er vanskelig, føler jeg har blitt avhenging, sånn som folk som er avheninge av røyk osv.! Ofte når vi har vert sammen og han drar på jobb om morgenen, MÅ jeg dra frem den staven og gi meg selv orgasme, rett og slett bare for å trøste meg selv. Har venninner som får orgasme lett som bare det, både ved oralsex og samleie..blir så misunnelig og enda mer frustert! Har prøvd veldig lenge nå, og er i ferd med å gi opp.. Håpte kanskje at du har noen råd eller tips som kan gi meg litt håp..! Kjæresten min har også veldig lyst at jeg skal barbere vekk alt håret nedentil..det har jeg gjort før selv, med dårlig erfaring, håret vokser ut med én gang, og det blir stivt og ekkelt, og jeg får nupper og kviser. Har veldig lyst å få fjernet håret selv, ikke bare for hans del, også for min egen. Har du råd om hvordan jeg kan best mulig fjerne hår nedentil uten at det blir skjeggvekst etterpå og kviser? Har vurdert å fjerne det hos en klinikk ved hjelp av voks, har hørt at Brasiliansk voksing skal være bra, men vondt og dyrt. På forhånd; tusen takk for hjelp. Hilsen deppeguri.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/282615-trenger-litt-r%C3%A5d-og-tr%C3%B8st/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Silver Fairy

Jeg tror problemet ditt sitter mest mellom øra. Du har hengt deg sånn opp i at du ikke får orgasme at du ikke klarer å slappe av og go with the flow. Ikke gjør det til hans oppgave å -gi- deg orgasme. Da kommer han til å føle seg som en dårlig elsker i tillegg til problemene dere allerede har.

Fortsett å bruke hånden på klitoris under samleie. Tenner du på litt råere, dyrisk sex der han får være mer hardhendt (og du glemmer deg helt) så kan kanskje det testes ut mtp å gi deg litt hardere stimulans.

Funker ikke det kan dere ha sex noen ganger uten fokus på at du MÅ komme. Bare slapp av og kos dere, så er det mulig at orgasmen kommer av seg selv.

Gjest Persille

Kan du ikke bare ha med leker når dere har sex da?

La ham ta deg bakfra mens du bruker massasjestaven på deg selv, da kommer dere begge to.

I en overgangsperiode kan jo det være helt greit, alternativt kan du la ham bruke den på deg.

Da forsvinner fokuset på at han ikke "får til", du vet det ender i orgasme til slutt likevel, og etterhvert kommer den av seg selv fordi du slapper av :)

Gro Isachsen, Sexolog

Hvorfor kan du ikke bare bruke vibratoren din når du er sammen med kjæresten? Gjerne under samleiet også. Da får dere begge det beste dere vet - du får klitorisstimulering og han får inn ut-stimulering på det mest følsomme området på kroppen. Og du får orgasmer. De aller fleste kvinner trenger jo klitorisstimulering for å få orgasme også under samleiet, selv om det finnes enkelte som hevder å få det under samleiet også, da gjerne hvis de bruker bestemte samleiestillinger som stimulerer g-punktet. Om du bruker høvelen på kjønnshårene, må du gjøre som følger: Klipp vekk hårene. Vask området som skal barberes grundig, skyll godt. Vask så med et antiseptisk og desinfiserende middel. Påfør barberskum, strekk ut huden og barber vekk hårene med en ren barberhøvel. Skyll området godt før det på nytt desinfiseres. Lufttørkes til det er HELT TØRT. Husk rent undertøy.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...