dione1 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Vi snakket om en type svimmelhet vi hadde som var ganske lik for ei stund tilbake, ville bare høre hvordan det går med deg? Om svimmelheten har forsvunnet, eller du har funnet ut årsaken til svimmelheten. Nå snart etter 2 år sliter jeg fortsatt med svimmelheten ,men i mye mindre grad enn jeg gjorde tidligere. Har siden jul vært i kjempegod form, og svimmelheten har mer eller mindre vært borte i lange perioder, ikke helt borte, det gynger fremdeles, spesielt når jeg er sliten og har stressa mye. Men absolutt ikke i like stor grad. Har fremdeles de episodene hvor jeg blir veldig svimmel og nummen i hele kroppen i noen sekunder, skremmer meg fortsatt, men tror det er fordi jeg blir så redd i butikker o.l. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/282629-hei-du-med-nicket-lise26/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.