Gjest prust Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Hvor er alle sammen? Så lite action det var her da.... Får vel pakke sammen og krype til køys, jeg også da. Hvilke planer har dere i morgen? Jeg og ungene har fri - vi skal ut av huset før klokka 10, og treffe noen venner ved et vann et par mil herfra, og bare kooooose oss i finværet og bade og sole de regnbleke kroppene våre :-) Natta folkens! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Er visst nesten bare vi to som er her :-/ Jeg satser på pent vær imorgen også! Minstemor skal være kort dag i barnehagen og de to eldste muligens til hver sin venninne. Kanskje får jeg huset (og solsenga? *håpe*) for meg selv i et par-tre timer? Det hadde jammen vært hærlig :-)) Natta:) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Er visst nesten bare vi to som er her :-/ Jeg satser på pent vær imorgen også! Minstemor skal være kort dag i barnehagen og de to eldste muligens til hver sin venninne. Kanskje får jeg huset (og solsenga? *håpe*) for meg selv i et par-tre timer? Det hadde jammen vært hærlig :-)) Natta:) Natta, skatta :-) (pleier å si det til jentene mine når jeg sier god natt) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Natta, skatta :-) (pleier å si det til jentene mine når jeg sier god natt) 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Er her jeg, bedre sent enn aldri 0 Siter
Zummer Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Her hadde vært dårlig med liv, suslet ikke inn før ikveld, og ble skuffa: Liiite lesestoff!! Men er ikke så aktiv selv, kanskje på tide=) Natti alle mennesker der ute=) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Er her jeg, bedre sent enn aldri Jeg kom meg vel i seng omtrent da du dukket opp.... Nå skal vi på stranda!!!!!! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Her hadde vært dårlig med liv, suslet ikke inn før ikveld, og ble skuffa: Liiite lesestoff!! Men er ikke så aktiv selv, kanskje på tide=) Natti alle mennesker der ute=) Ja, kom igjen, hiv innpå med innlegg, så blir det liv her! Hvem er du da - si tre ting om deg selv! Om meg: Elsker sol og sommer (har hatt en regnfull sommer, men i dag er det strålende) Liker å lese (for tiden mye krim, men også andre, holder bl.a. på å pløye meg gjennom Siderhusreglene - går dårlig) Skal prøve å komme i form nå (har vært slappfisk siden mai) 0 Siter
mrxx Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Her har det vært dårlig med aktivitet siden omleggingen. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Jeg er her nå, hjelper det litt? ;-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Hvor er du NÅ da? Hallo!!!!! Her er jeg!!!! Har hatt DEN drømmedagen i/ved et ferskvann i hele dag. Vi kjørte hujemmefra litt før ti, og var på stranda halv elleve, og gikk ikke før klokka syv :-) Vi har badet, solt oss skravelt og lekt i deilig varm sommersol :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Her har det vært dårlig med aktivitet siden omleggingen. Enig i det - men noen kvelder er verre enn andre! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Jeg er her nå, hjelper det litt? ;-) Mnmei....jeg var her jo ikke da - og du er jo ikke her nå, så vidt jeg kan se! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Hallo!!!!! Her er jeg!!!! Har hatt DEN drømmedagen i/ved et ferskvann i hele dag. Vi kjørte hujemmefra litt før ti, og var på stranda halv elleve, og gikk ikke før klokka syv :-) Vi har badet, solt oss skravelt og lekt i deilig varm sommersol :-) Det var da fryktelig til skrivefeil! Og det FØR jeg har begynt på vinglasset.... *går ut på kjøkkenet og åpner en flaske hvitvin* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Mnmei....jeg var her jo ikke da - og du er jo ikke her nå, så vidt jeg kan se! NÅ er vi her visst samtidig - tror jeg. jeg får ikke frem hele klokkeslettet etter innlegget. Hvorfor kommer det ikke frem der man leser det, slik som før? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 NÅ er vi her visst samtidig - tror jeg. jeg får ikke frem hele klokkeslettet etter innlegget. Hvorfor kommer det ikke frem der man leser det, slik som før? Nei, det har irritert meg også. Ser såvidt 22, men ikke mer. Hva driver du på med da? Min kjære er bortreist, så jeg sitter her og nyter freden :-) Nå hentet jeg et glass hvitvin, så livet er faktisk ganske ålreit! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Nei, det har irritert meg også. Ser såvidt 22, men ikke mer. Hva driver du på med da? Min kjære er bortreist, så jeg sitter her og nyter freden :-) Nå hentet jeg et glass hvitvin, så livet er faktisk ganske ålreit! Jeg sitter her og fordriver tiden. Er for våken til å legge meg enda, og har ikke lyst til å se på TV. Mann og barn sover, så jeg har det veldig fredelig. De andre forumene jeg frekventerer er så stille at jeg kom på at jeg fortsatt har bruker her på dol. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Jeg sitter her og fordriver tiden. Er for våken til å legge meg enda, og har ikke lyst til å se på TV. Mann og barn sover, så jeg har det veldig fredelig. De andre forumene jeg frekventerer er så stille at jeg kom på at jeg fortsatt har bruker her på dol. Koselig å se deg igjen! Er det noe liv på avkroken vanlilgvis da? jeg orker ikke engasjere meg flere steder enn på DOL. Synes vel egentlig at det går med nok tid her. Burde egentlig rydde litt på kjøkkenet, men tror jeg utsetter det til i morgen. Har du noe godt råd mot små fluer på kjøkkenet? Bananfluer eller hva de nå heter? Har hatt de der denne uka :-( Og en annen ting: Vi hadde reker i helga, og resten ble stående akkurat litt for lenge i kjøleskapet - måtte hive dem på onsdag - men nå lukter det reker av ALT i kjøleskapet - t.o.m. ketchupflaska og melkekartongene lukter reker! Må jeg vaske alle bokser og flasker pluss hele kjøleskapet tror du? Huff! 0 Siter
tonie Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Du skrev innlegget i går, ser jeg. Det ser ut om det er litt folk her nå. Ikke ekstremt mange, men det er da noen? Like mye action her som på de andre stedene jeg vanker i alle fall. Det er fredag og folk flest har et liv, så hvor mye mer kan vi vente oss? ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.