Gå til innhold

Så daudt det var her i kveld da....!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her og fordriver tiden. Er for våken til å legge meg enda, og har ikke lyst til å se på TV. Mann og barn sover, så jeg har det veldig fredelig.

De andre forumene jeg frekventerer er så stille at jeg kom på at jeg fortsatt har bruker her på dol.

Hehe :-)

Er ikke akkurat ofte jeg er innom, heller...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

12

• hare1365380455

4

• tonie

3

• Zummer

1

Skrevet

Du skrev innlegget i går, ser jeg. Det ser ut om det er litt folk her nå. Ikke ekstremt mange, men det er da noen? Like mye action her som på de andre stedene jeg vanker i alle fall. Det er fredag og folk flest har et liv, så hvor mye mer kan vi vente oss? ;-)

Mer liv i kveld ja, enn i går.

''Folk flest har et liv...''

Mjoooo, jeg er egentlig veldig fornøyd med livet mitt i dag - har bare kost meg og solt meg og badet og ungene har vært som engler i hele dag og alt er bra!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Koselig å se deg igjen! Er det noe liv på avkroken vanlilgvis da? jeg orker ikke engasjere meg flere steder enn på DOL. Synes vel egentlig at det går med nok tid her.

Burde egentlig rydde litt på kjøkkenet, men tror jeg utsetter det til i morgen. Har du noe godt råd mot små fluer på kjøkkenet? Bananfluer eller hva de nå heter? Har hatt de der denne uka :-(

Og en annen ting: Vi hadde reker i helga, og resten ble stående akkurat litt for lenge i kjøleskapet - måtte hive dem på onsdag - men nå lukter det reker av ALT i kjøleskapet - t.o.m. ketchupflaska og melkekartongene lukter reker!

Må jeg vaske alle bokser og flasker pluss hele kjøleskapet tror du?

Huff!

Få se om jeg husker alt du skrev her nå:

Ja, jeg er redd du må vaske hele kjøleskapet. Rekelukt sitter noe så innmari! Bruk et kraftig vaskemiddel.

Jeg har et veldig godt råd mot bananfluer. Ha litt rødvin og Zalo i et glass - da drukner fluene seg i det.

Avkroken? Joda, det er livat der. De siste dagene har jeg skrevet noen innlegg der. Men jeg har blitt en skikkelig forum-zapper, hopper dit jeg finner de beste trådene. Så det er to andre forum jeg er mest på.

Hyggelig å se deg også, forresten!

Skrevet

Hei du! Koselig å se deg også igjen! Sitter og nipper til en deilig vin - Domaine de Joy - l'Etoile. Har ikke prøvd den før, men den var fatktisk veldig god. Sa at jeg ville ha en god tørr hvitvin, og dama på polet anbefalte den.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hey hey, flere kjente fjes, jo!

Går det bra med deg? Jeg må nesten skryte litt: Jeg har blitt så tøff når det gjelder å treffe forumfolk, har vel møtt en 20 - 30 siden 1. juni. Ikke dårlig, hva?

Skrevet

Få se om jeg husker alt du skrev her nå:

Ja, jeg er redd du må vaske hele kjøleskapet. Rekelukt sitter noe så innmari! Bruk et kraftig vaskemiddel.

Jeg har et veldig godt råd mot bananfluer. Ha litt rødvin og Zalo i et glass - da drukner fluene seg i det.

Avkroken? Joda, det er livat der. De siste dagene har jeg skrevet noen innlegg der. Men jeg har blitt en skikkelig forum-zapper, hopper dit jeg finner de beste trådene. Så det er to andre forum jeg er mest på.

Hyggelig å se deg også, forresten!

Ja, da har jeg jo arbeid i morgen.... :-((((((((

Får vel krype til køys og samle krefter til årets kjøleskapvasking......

Skrevet

Mer liv i kveld ja, enn i går.

''Folk flest har et liv...''

Mjoooo, jeg er egentlig veldig fornøyd med livet mitt i dag - har bare kost meg og solt meg og badet og ungene har vært som engler i hele dag og alt er bra!

Tviler ikke på at livet har vært bra i dag, men så i overkant spennende er det ikke for øyeblikket siden du tilbringer fredagskvelden her, bare innrøm!

:-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja, da har jeg jo arbeid i morgen.... :-((((((((

Får vel krype til køys og samle krefter til årets kjøleskapvasking......

NEEIII! Ikke nå som jeg fikk sånn god dol-følelse igjen!

Men ok, da. Jeg får heller huske på å titte innom dol litt oftere. Sov godt, så snakkes vi :-)

Skrevet

Hey hey, flere kjente fjes, jo!

Går det bra med deg? Jeg må nesten skryte litt: Jeg har blitt så tøff når det gjelder å treffe forumfolk, har vel møtt en 20 - 30 siden 1. juni. Ikke dårlig, hva?

Utrolig! Jeg kan skryte på meg å treffe forumfolk både titt og ofte, men det dreier seg stort sett om carma, da...

Det tusler og går... Frøkna har nesten blitt stor jente, og begynner i bhg på mandag. Vet ikke helt om jeg ser fram til det, akkurat.

Skrevet

Tviler ikke på at livet har vært bra i dag, men så i overkant spennende er det ikke for øyeblikket siden du tilbringer fredagskvelden her, bare innrøm!

:-)

Har ikke behov for mer spenning i kveld jeg! Men nå må jeg snart legge meg.... Har en diger rengjøringsjobb å gjøre i morgen - kjøleskapet :-(

Skrevet

NEEIII! Ikke nå som jeg fikk sånn god dol-følelse igjen!

Men ok, da. Jeg får heller huske på å titte innom dol litt oftere. Sov godt, så snakkes vi :-)

OK da, blir litt til, til jeg har drukket opp vinglasset mitt.

Du sa til annegunn at du hadde truffet så mange folk fra forum! Er ikke det litt nifst? Jeg har kun truffet Mariaflyfly + mailet med et par.....

Skrevet

Har ikke behov for mer spenning i kveld jeg! Men nå må jeg snart legge meg.... Har en diger rengjøringsjobb å gjøre i morgen - kjøleskapet :-(

Pøh, det gjør du på tjue minutter. Pingle! Men du skal ha berøm for innsatsen. For å skape liv her, mener jeg.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Utrolig! Jeg kan skryte på meg å treffe forumfolk både titt og ofte, men det dreier seg stort sett om carma, da...

Det tusler og går... Frøkna har nesten blitt stor jente, og begynner i bhg på mandag. Vet ikke helt om jeg ser fram til det, akkurat.

Barnehage er et stort skritt... Tilvenningen bruker jo å gå bra. Er det hos Persille hun skal begynne?

Jeg får vel legge til at de forumfolkene jeg har møtt ikke er fra Avkroken. Av Avkrokfolk er det bare en til jeg har møtt: Goliath. Men det var til gjengjeld kjempekoselig! Goliath er kanskje fortsatt på dol også, for alt jeg vet?

Skrevet

Pøh, det gjør du på tjue minutter. Pingle! Men du skal ha berøm for innsatsen. For å skape liv her, mener jeg.

Ja, det ble jo litt livat her i kveld :-)

men det kjøleskapet - fysj - jeg må vaske alle bokser og flasker og ennen emballasje i tillegg til selve kjøleskapet. Alt lukter gamle reker :-(

Skrevet

Du sa til annegunn at du hadde truffet så mange folk fra forum! Er ikke det litt nifst? Jeg har kun truffet Mariaflyfly + mailet med et par.....

*blander meg inn*

Det er nifst hvis man har forventninger. Ikke ellers.

Jeg traff carma for første gang i fjor sommer, etter at vi hadde slitt oss igjennom temmelig tøffe svangerskap her inne samtidig. Jeg har knapt nok vært så nervøs noensinne....

Nå er hun en av mine beste venninner, og lillefrøkna mi kjenner henne bedre enn besteforeldrene sine.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nei, jeg har bare hatt veldig god erfaring med å treffe folk. Men nå har jeg erfart at det er mye lettere å treffe flere om gangen, ikke bare en og en som jeg gjorde før.

Når man treffer en gruppe på 5-6 stk, så er det mye lettere å få praten i gang. Dessuten er de fleste av dem jeg har truffet fra et forum der man ikke utleverer så mye av seg selv. Så jeg slipper å lure på hvem av dem jeg snakker med som vet alt om sexlivet mitt, hehe.

Skrevet

*blander meg inn*

Det er nifst hvis man har forventninger. Ikke ellers.

Jeg traff carma for første gang i fjor sommer, etter at vi hadde slitt oss igjennom temmelig tøffe svangerskap her inne samtidig. Jeg har knapt nok vært så nervøs noensinne....

Nå er hun en av mine beste venninner, og lillefrøkna mi kjenner henne bedre enn besteforeldrene sine.

Jeg var kjempenervøs og spent da jeg skulle møte Mariaflyfly - følte at jeg skulle på date :-)

Det var kjempekoselig! Ikke farlig i det hele tatt.

Kommer nok til å treffe Pekkaline - hun jobber like i nærheten av her jeg bor, og vet hvilket hus jeg bor i - hun følger t.o.m. med på hva sklags tøy jeg har ute til tørk!

Skrevet

Barnehage er et stort skritt... Tilvenningen bruker jo å gå bra. Er det hos Persille hun skal begynne?

Jeg får vel legge til at de forumfolkene jeg har møtt ikke er fra Avkroken. Av Avkrokfolk er det bare en til jeg har møtt: Goliath. Men det var til gjengjeld kjempekoselig! Goliath er kanskje fortsatt på dol også, for alt jeg vet?

Jeg vet ikke hvem som er her, ihvertfall...

Vi vant i lotteriet og fikk kommunal plass her vi bor. Helt utrolig... Men jeg har en barselgruppevenninne som står på venteliste hos Persille, helt tilfeldig.

Skrevet

Nei, jeg har bare hatt veldig god erfaring med å treffe folk. Men nå har jeg erfart at det er mye lettere å treffe flere om gangen, ikke bare en og en som jeg gjorde før.

Når man treffer en gruppe på 5-6 stk, så er det mye lettere å få praten i gang. Dessuten er de fleste av dem jeg har truffet fra et forum der man ikke utleverer så mye av seg selv. Så jeg slipper å lure på hvem av dem jeg snakker med som vet alt om sexlivet mitt, hehe.

*knegg*

Skrevet

Jeg var kjempenervøs og spent da jeg skulle møte Mariaflyfly - følte at jeg skulle på date :-)

Det var kjempekoselig! Ikke farlig i det hele tatt.

Kommer nok til å treffe Pekkaline - hun jobber like i nærheten av her jeg bor, og vet hvilket hus jeg bor i - hun følger t.o.m. med på hva sklags tøy jeg har ute til tørk!

Flyfly var den første herfra jeg traff,da, så da var jeg også temmelig sent, ja. Det er vel ikke så hemmelig hvordan det gikk...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...