Gjest prust Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Nei, jeg har bare hatt veldig god erfaring med å treffe folk. Men nå har jeg erfart at det er mye lettere å treffe flere om gangen, ikke bare en og en som jeg gjorde før. Når man treffer en gruppe på 5-6 stk, så er det mye lettere å få praten i gang. Dessuten er de fleste av dem jeg har truffet fra et forum der man ikke utleverer så mye av seg selv. Så jeg slipper å lure på hvem av dem jeg snakker med som vet alt om sexlivet mitt, hehe. Mja....du sier noe.... Det jeg er litt redd for er at jeg forteller noe fra en så spesiell episode, f.eks noe ungene har sagt eller gjort, som er lett gjenkjennelig hvis tilfeldigvis noen jeg har fortalt samme historien til i RL, leser det.... Og SÅ lser de innlegg på f.eks. sex-forumet... Ikke så moro hvis naboen eller mor til en i klassen til ungene eller en kollega plutselig kjenner meg igjen.... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Jeg vet ikke hvem som er her, ihvertfall... Vi vant i lotteriet og fikk kommunal plass her vi bor. Helt utrolig... Men jeg har en barselgruppevenninne som står på venteliste hos Persille, helt tilfeldig. Gratulerer med komunal plass! Ikke dårlig å vinne det lotteriet! Om jeg leser litt rundt her, så oppdager jeg vel hvem som fortsatt er å finne på dol. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Flyfly var den første herfra jeg traff,da, så da var jeg også temmelig sent, ja. Det er vel ikke så hemmelig hvordan det gikk... Og hvordan gikk det? Gode venner? Hun fortalte at hun var god venninne med noen fra DOL, men hun sa vel ikke "navnene" deres. 0 Siter
annegunn Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Og hvordan gikk det? Gode venner? Hun fortalte at hun var god venninne med noen fra DOL, men hun sa vel ikke "navnene" deres. VI har delt noen vinflasker, ja :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Mja....du sier noe.... Det jeg er litt redd for er at jeg forteller noe fra en så spesiell episode, f.eks noe ungene har sagt eller gjort, som er lett gjenkjennelig hvis tilfeldigvis noen jeg har fortalt samme historien til i RL, leser det.... Og SÅ lser de innlegg på f.eks. sex-forumet... Ikke så moro hvis naboen eller mor til en i klassen til ungene eller en kollega plutselig kjenner meg igjen.... På de nye forumene jeg er på, så har jeg helt bevisst valgt å la være å dele mine mest private sider. Dermed er jeg heller ikke redd for å bli gjenkjent, det er faktisk litt koselig. Jeg har opplevd at helt fremmede har kommet bort til meg og sagt: "Hei, er ikke du Ulvinnen?" bare basert på bilde. Og da er det greit å kunne smile vennlig tilbake og vite at jeg står for alt de måtte ha lest om meg. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 VI har delt noen vinflasker, ja :-) Koselig - hils henne når dere treffes igjen :-) Nå er glasset mitt tomt, og jeg går og legger meg. Natta! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 *knegg* Du skulle bare visst hvor tekkelig jeg har blitt! ;-) For å si det sånn, på de forumene er jeg meg, ikke "Ulvinnen". Regner med at du skjønner hva jeg legger i det. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 På de nye forumene jeg er på, så har jeg helt bevisst valgt å la være å dele mine mest private sider. Dermed er jeg heller ikke redd for å bli gjenkjent, det er faktisk litt koselig. Jeg har opplevd at helt fremmede har kommet bort til meg og sagt: "Hei, er ikke du Ulvinnen?" bare basert på bilde. Og da er det greit å kunne smile vennlig tilbake og vite at jeg står for alt de måtte ha lest om meg. Ja, forstår det godt! Er forresten glad det ikke er noe bilde-opplegg her (har ikke vært med i det galleriet). Klarer meg fint uten :-) Nå må jeg legge meg. God natt, og takk for praten! 0 Siter
annegunn Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Du skulle bare visst hvor tekkelig jeg har blitt! ;-) For å si det sånn, på de forumene er jeg meg, ikke "Ulvinnen". Regner med at du skjønner hva jeg legger i det. Ja, jeg tror nok jeg gjør det, ja. Nå skal jeg sende deg en mail, faktisk... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Koselig - hils henne når dere treffes igjen :-) Nå er glasset mitt tomt, og jeg går og legger meg. Natta! Natta, prust! Og om du ikke vet det, så kan jeg fortelle at Annegunn var den aller første jeg noen gang møtte fra et forum. Og vi har møtt hverandre noen ganger etter det. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Ja, forstår det godt! Er forresten glad det ikke er noe bilde-opplegg her (har ikke vært med i det galleriet). Klarer meg fint uten :-) Nå må jeg legge meg. God natt, og takk for praten! Jeg var heller ikke med på dolgalleriet. Natta! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Ja, jeg tror nok jeg gjør det, ja. Nå skal jeg sende deg en mail, faktisk... *Venter spent* 0 Siter
annegunn Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Natta, prust! Og om du ikke vet det, så kan jeg fortelle at Annegunn var den aller første jeg noen gang møtte fra et forum. Og vi har møtt hverandre noen ganger etter det. Nå får du det til å høres ut som om jeg har møtt en hel bråte, jeg har snart møtt alle som nevnes her 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Nå får du det til å høres ut som om jeg har møtt en hel bråte, jeg har snart møtt alle som nevnes her Det viser bare at du er en populær dame! 0 Siter
annegunn Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Det viser bare at du er en populær dame! Tull og tøys... 0 Siter
annegunn Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Det viser bare at du er en populær dame! Forresten er 100 nyeste temmelig festlig nå, den har på kort tid blitt fylt opp av innlegg om at det er så dødt her :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Forresten er 100 nyeste temmelig festlig nå, den har på kort tid blitt fylt opp av innlegg om at det er så dødt her :-) LOL! Nå måtte jeg sjekke, det var litt spesielt, ja! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 12. august 2007 Skrevet 12. august 2007 Hallo!!!!! Her er jeg!!!! Har hatt DEN drømmedagen i/ved et ferskvann i hele dag. Vi kjørte hujemmefra litt før ti, og var på stranda halv elleve, og gikk ikke før klokka syv :-) Vi har badet, solt oss skravelt og lekt i deilig varm sommersol :-) Høres herlig ut! Er det i nærheten av der dere bor? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.