Gå til innhold

Så daudt det var her i kveld da....!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høres herlig ut! :D

Er det i nærheten av der dere bor?

Nei, det var ikke i nærheten av der vi bor - ca en halvtimes kjøring. Men vi har ei strand like her - bor vel 200 meter fra den :-) Veldig greit å gå der etter jobb, tenker vi gjør det i morgen, hvis det er fint vær!

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

12

• hare1365380455

4

• tonie

3

• Zummer

1

hare1365380455
Skrevet

Nei, det var ikke i nærheten av der vi bor - ca en halvtimes kjøring. Men vi har ei strand like her - bor vel 200 meter fra den :-) Veldig greit å gå der etter jobb, tenker vi gjør det i morgen, hvis det er fint vær!

Det hørtes fint ut! :D

Ja, med så kort vei til strand og vann.

Skrevet

Det hørtes fint ut! :D

Ja, med så kort vei til strand og vann.

I dag valgte vi feil strand. Det blåste noe så inni granskauen der vi badet, at jeg fikk skikkelig frost i meg :-( Min søster hadde vært et annet sted, og der var det deilig og stille.....

hare1365380455
Skrevet

I dag valgte vi feil strand. Det blåste noe så inni granskauen der vi badet, at jeg fikk skikkelig frost i meg :-( Min søster hadde vært et annet sted, og der var det deilig og stille.....

Jeg var inne før i dag, og da jeg gikk ut for å gå på jobb fant jeg ut at det var skikkelig varmt jo! (Det er kjølig inne.) :-o Ungene har vært ute i dag, men hadde jeg hatt fri hadde vi nok kjørt til en strand.

Det var nesten lummert, og altfor klamt på jobb.

Vi får se hvordan det blir i morgen; sommer eller høst! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...