Gjest prust Skrevet 12. august 2007 Skrevet 12. august 2007 Høres herlig ut! Er det i nærheten av der dere bor? Nei, det var ikke i nærheten av der vi bor - ca en halvtimes kjøring. Men vi har ei strand like her - bor vel 200 meter fra den :-) Veldig greit å gå der etter jobb, tenker vi gjør det i morgen, hvis det er fint vær! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 12. august 2007 Skrevet 12. august 2007 Nei, det var ikke i nærheten av der vi bor - ca en halvtimes kjøring. Men vi har ei strand like her - bor vel 200 meter fra den :-) Veldig greit å gå der etter jobb, tenker vi gjør det i morgen, hvis det er fint vær! Det hørtes fint ut! Ja, med så kort vei til strand og vann. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 12. august 2007 Skrevet 12. august 2007 Det hørtes fint ut! Ja, med så kort vei til strand og vann. I dag valgte vi feil strand. Det blåste noe så inni granskauen der vi badet, at jeg fikk skikkelig frost i meg :-( Min søster hadde vært et annet sted, og der var det deilig og stille..... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 12. august 2007 Skrevet 12. august 2007 I dag valgte vi feil strand. Det blåste noe så inni granskauen der vi badet, at jeg fikk skikkelig frost i meg :-( Min søster hadde vært et annet sted, og der var det deilig og stille..... Jeg var inne før i dag, og da jeg gikk ut for å gå på jobb fant jeg ut at det var skikkelig varmt jo! (Det er kjølig inne.) :-o Ungene har vært ute i dag, men hadde jeg hatt fri hadde vi nok kjørt til en strand. Det var nesten lummert, og altfor klamt på jobb. Vi får se hvordan det blir i morgen; sommer eller høst! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.