Gå til innhold

Silikonpupper vs naturlige

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men det er jo gjerne innlegg som gir en b-cup man legger inn. Ingen har lyst til å se ut som Pamela Anderson ;)

Er det? Jeg trodde det var C som var det vanlige. Kommer jo seff veldig an på resten av kroppen da, men. I følge Ronnie vil jo menn at kvinner skal se ut som Pamela da.

Og jeg tror ikke catwalkmodeller og sånn har silikon uansett, for som regel er de jo helt flate, så tynne som de er.

Skrevet

Er det? Jeg trodde det var C som var det vanlige. Kommer jo seff veldig an på resten av kroppen da, men. I følge Ronnie vil jo menn at kvinner skal se ut som Pamela da.

Og jeg tror ikke catwalkmodeller og sånn har silikon uansett, for som regel er de jo helt flate, så tynne som de er.

De kirurgen jeg og mine venninner har vært hos har lagt inn en B på alle sammen.

Skrevet

De kirurgen jeg og mine venninner har vært hos har lagt inn en B på alle sammen.

Ah, da så =)

Skrevet

Klart andre ting teller mer, det sa jeg også. Komplekser?

Sorry da ;)

Neida, jeg har fine pupper jeg :)

Skrevet

Jeg har også små pupper, uten at det har hindret meg i å huke de jeg ville ha :-)

Men mens jeg før trodde at puppepratet bare var noe gutter skrøt av i gjenger så har jeg nå som godt voksen flere mannlige venner som alle har innrømmet at de er meget opptatt av pupper. Noen innrømmer også at de liker silikonerpupper. Mens når de snakker om det offisielt, så skal ikke størrelsen ha noe å si.

Men det betyr ikke at det er puppene som er avgjørende for hvilken partner de velger (for å støltte trådstarter litt).

Jeg som trodde silikonpupper var "ut"? Men mannfolk følger kanskje ikke så godt med på motene ;)

Mannen min synes heldigvis silikonpupper er pyton - sier han iallefall *hehe*

Gjest Ronnie the limo driver
Skrevet

Sorry da ;)

Neida, jeg har fine pupper jeg :)

Vel, fra en som uoppfordret dro fram pupper i tråden over her og forklarte det var enkelt å få flere størrelser større pupper med push up BH på festene du er på, har jeg litt vanskelig for å tro du syns det ;-)

Tror du er pinlig klar over realitene i denne saken her.

Sårri jeg måtte bare, litt moro må jeg få lov å ha også.

Ha en fin Lørdag. (Husk push-up i kveld) :P

Skrevet

Vel, fra en som uoppfordret dro fram pupper i tråden over her og forklarte det var enkelt å få flere størrelser større pupper med push up BH på festene du er på, har jeg litt vanskelig for å tro du syns det ;-)

Tror du er pinlig klar over realitene i denne saken her.

Sårri jeg måtte bare, litt moro må jeg få lov å ha også.

Ha en fin Lørdag. (Husk push-up i kveld) :P

Det høres ut som du mener at man umulig kan være fornøyd med puppene sine dersom de er små, men det er altså jeg :-)

Jeg bruker ikke alltid push-up på fest, men til noen kjoler er det fint med kløft. Kløft får jeg ikke uten å jukse ;)

Til min kropp er B-størrelse helt perfekt! Jeg har hatt både størrelse C og D (når jeg ammet babyer) og det var greit nok for en periode. Allikevel trives jeg best med den størrelsen jeg er skapt for å ha:)

Skrevet

Det høres ut som du mener at man umulig kan være fornøyd med puppene sine dersom de er små, men det er altså jeg :-)

Jeg bruker ikke alltid push-up på fest, men til noen kjoler er det fint med kløft. Kløft får jeg ikke uten å jukse ;)

Til min kropp er B-størrelse helt perfekt! Jeg har hatt både størrelse C og D (når jeg ammet babyer) og det var greit nok for en periode. Allikevel trives jeg best med den størrelsen jeg er skapt for å ha:)

Jeg er like høy som deg, hadde du synes det var ok å ikke fått kjøpt bh i det hele tatt fordi du hadde for små pupper?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg som trodde silikonpupper var "ut"? Men mannfolk følger kanskje ikke så godt med på motene ;)

Mannen min synes heldigvis silikonpupper er pyton - sier han iallefall *hehe*

Jeg tror ikke at menn sjekker hva som er mote når de titter på lekre kvinner ;-)

Skrevet

Jeg er like høy som deg, hadde du synes det var ok å ikke fått kjøpt bh i det hele tatt fordi du hadde for små pupper?

Nei, det hadde jeg sikkert syntes var trasig.... Jeg skjønner godt at folk opererer inn silikon av kosmetiske årsaker (altfor små pupper eller at man har måttet fjerne dem). Det jeg synes er rart, er når jenter med helt normale pupper opererer dem til å bli gigantiske i forhold til kroppsstørrelsen.

Skrevet

Jeg tror ikke at menn sjekker hva som er mote når de titter på lekre kvinner ;-)

Nei, det tror jeg jammen du har rett i ;)

Skrevet

Naturlige er sikkert best. Jeg har ikke særlig mye å skryte av, men tror neppe jeg kommer til forstørre dem.

Skrevet

Nei, det hadde jeg sikkert syntes var trasig.... Jeg skjønner godt at folk opererer inn silikon av kosmetiske årsaker (altfor små pupper eller at man har måttet fjerne dem). Det jeg synes er rart, er når jenter med helt normale pupper opererer dem til å bli gigantiske i forhold til kroppsstørrelsen.

Men det er sjelden folk gjør det. Det tror jeg er blitt helt umoderne. Bare glamourmodeller som gjør det ;)

Skrevet

Men det er sjelden folk gjør det. Det tror jeg er blitt helt umoderne. Bare glamourmodeller som gjør det ;)

Samme inntrykk har jeg og godt er det ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...