Bookworm Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Jeg fikk ikke sett episoden som gikk i går. Er det noen som kan fortelle meg hva som skjedde? 0 Siter
Nellie Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Det var mest tilbakeblikk fra tiden før bombene smalt. Vi fikk et innsyn i livene til endel av dem 36 timer før. Han negeren med barna er innblandet i selve bombingene og visste at det skulle smelle. Jake har vært innblandet i Rawenwood med å frakte militært utstyr til Afganistan bl.a. Utstyr som ble brukt mot egne tropper. Kjæresten til Emely kom tilbake, han hadde nødlandet med flyet og var svært redusert. Spennende serie 0 Siter
Bookworm Skrevet 10. august 2007 Forfatter Skrevet 10. august 2007 Det var mest tilbakeblikk fra tiden før bombene smalt. Vi fikk et innsyn i livene til endel av dem 36 timer før. Han negeren med barna er innblandet i selve bombingene og visste at det skulle smelle. Jake har vært innblandet i Rawenwood med å frakte militært utstyr til Afganistan bl.a. Utstyr som ble brukt mot egne tropper. Kjæresten til Emely kom tilbake, han hadde nødlandet med flyet og var svært redusert. Spennende serie Takk for oppdatering. Ja, det er en kjempespennende serie, og det er den første episoden jeg har gått glipp av... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.