Gjest nede 79 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jeg er en jente på 29 år som nå har hatt to missed abortions, den første var en blighted ovum som ble fjernet medikamentelt, den neste var graviditet med foster, men noe gikk galt mellom uke 10 og 11, fikk da en utskrapning i slutten av april i år. Problemet mitt nå er psyken, jeg sliter med å komme meg over dette, jeg har så inderlig lyst på barn, og venninnene mine blir gravide i fleng rundt meg. Det er så vondt å se hvor lykkelige alle andre er, mens jeg bare blir mer og mer desperat, og like deppet hver gang mensen kommer. Er dette normalt? Føler meg så alene med dette, mannen støtter meg, men jeg har på en måte mistet alt håpet om å klare å bli gravid igjen og få barn. Dessuten er det ganske ille å gå rundt og småhate venninner i skjul... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/282688-deprimert-etter-to-aborter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hope Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hei kjære deg, det du beskriver er nokså normalt - om det er noen trøst. Jeg har det på samme måten, er bare litt eldre enn deg - venninnene rundt meg får barn i fleng, mens jeg har vært gravid - og mistet. Det gjrø så utrolig vondt, og det er tøft å prøve på nytt... Nå har vi prøvd nokså lenge etter spontanaborten, uten hell. Jeg og mister motet i perioder og kjenner at jeg nesten gir opp... Som deg har jeg full støtte i mannen, men får mindre og midre terskel overfor lykkelige gravide venninner... Vi må nok bare ta tiden til hjelp, og trøste oss med at det finns hjelp å få dersom ting tar tid, eller om man opplever å miste flere ganger... Selv ble jeg deprimert også, men dette har gitt seg...Nå er det bare det å bli skuffet over å få mensen, som kan deppe meg... Håper det ordner seg for deg snart! Selv har jeg begynt på pergo og håper det kan hjelpe på, men denne første runden funket det ihvertfall ikke... Vi får se. Anbefaler deg å myse litt på www.snartgravid.no - der finner du et forum som heter "vi som har mistet" - der kan du få trøst og støtte hos andre , og gode råd. Lykke lykke til. Klem fra hope 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/282688-deprimert-etter-to-aborter/#findComment-2275514 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.