Gå til innhold

Hjelp til fargevalg på kjøkken

Anbefalte innlegg

Gjest fornyelse på gang
Skrevet

Fins det noen kreative sjeler som kan komme med et tips til valg av farge på kjøkkenveggene mine?

Jeg skal pusse opp kjøkken litt,men det blir på et veldig lavt budsjett.

Jeg arver slagbenk og langbord fra foreldre, dette skal males hvitt og de trehvite flatene blir beiset mørke. Seteputer skal trekkes om.

Jeg har hvit kjøkkeninnredning med profilerte dører.

Gulvet er i furulaminat, men ønsker å bytte det til noe mørkere.

Alle hvitevarer er hvite.

Jeg har tre vinduer, med olivengrønne liftgardiner.

Synes det er så vanskelig å velge en farge, det blir fort veldig kjedelig, samtidig blir det for skrikende med knall farger.

Er helt rådvill akkurat nå. Vil gjerne at det skal bli litt sånn koselig, er litt lei av den kalde og minimalistiske stilen.

Kjøkkenet er rimelig stort, ca. 25m2, og kvadratisk med hestesko innredning i den ene enden og sitteplasser foran vinduer i den andre enden.

Skulle også ha lagt fliser i mellom benk og skaper.

Ønsker

Skrevet

Lagune fra Lady, fargekode 3015-g58y. Nydelig lys grønnfarge, men overhode ikke knall, en slags lindegrønn kanskje? Jeg skulle ha den på kjøkkenet mitt, men hadde ikke fargekoden og navnet da så jeg endte opp med en som er litt gråere, men jeg orker ikke male om nå. :o)

Skrevet

Det er en fin grønnfarge som heter "Lavendel". Den liker jeg godt. Kanskje litt mørk for et kjøkken?

Ellers finnes det mange flotte blåfarger, Stadt f.eks.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...