Gjest engstelig mor 1 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 har en datter,gikk på trionetta,gikk over til loette for tre mnd siden da trionetta ble tatt vekk av markedet, ble uopplagt, kvalm,sover dårlig, og gråter mye uten selv og vite hvorfor,fikk i dag yasminelle,men jeg er engestelig for det merket da det stod i vg i dag 10aug,at yasmin og marvelon ga dobbelt så høy risiko for blodpropp,argumenterte dette hos fastlegen,svar jeg fikk var at yasminelle var en lettere utgave enn yasmin, men det er bare mindre østrogen i yasminelle har jeg lest meg til,gir mindre østrogen mindre risiko for blodpropp?trionetta er en trefase p-pille og yasmin(elle) og loette monofase, hva er forskjellen og hva gjør det med kroppen?og hva er forskjell på østrogen og gestagen? hvilken p-pille gir mindre risiko for blodpropp enn de to sistnevne?med hilsen engstelig mor.kjempetakknemlig for svar,med takk på forhånd. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/282691-p-piller/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.