Gjest holder for nesen Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Jeg har problem med at når jeg nyser.hoster,springer eller hopper at det kommer en skvett i trusa men i det sisie har det luketet ille av det.Hva kan det være? 0 Siter
mbf Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Du mener sikkert urinlukt nå.Kanskje du har en urinveisinfeksjon? Ikke alltid man får smerter når man er syk. Jeg fikk infeksjon i en duftkjertel nedentil for noen uker siden. Først en klump som det gikk hull på,og det kom ut talg/materie.Etter den var tømt kom en grufull lukt som vedvarte i noen uker. Du kan jo levere inn en urinprøve hos legen,så kan han se om du har fått en infeksjon. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Det høres ut som du lider av stressinkontinens. Ta det opp med lege om det er plagsomt, om du ikke blir bedre ved hjelp av hyppige knipeøvelser (daglig) så finnes det andre metoder. 0 Siter
Speak Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Har ingen tips med hensyn til lukta, men knipeøvelser hjelper veldig raskt. Så en reportasje ang. dette. Med daglig trening i en mnd. var de fleste kvitt dette problemet. Men det er vanskelig å huske på. Jeg gjør det hver gang jeg kjører forbi et sted med innsnevring i veien. (Vet andre som gjør det hver gang de kjører gjennom tunellen på vei til jobb, forbi matbutikken e.l. Det viktige er å få en rutine på NÅR det gjøres. Knip først og hold noen sekunder. Knip så enda litt hardere før du slipper. Jeg gjør det 3-5 ganger. Virker bra, og kan anbefales. Sexen blir også litt bedre av dette. Mer følsom:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.