Gjest Festmiddag. Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Jeg skal om litt på et elevtreff på en folkehøyskole. Der skal vi ha festmiddag. Så hva passer det å ha på seg. En svart (fin/ny) olabukse med en fin genser, en bomullsbukse eller hva? Jeg har aldri vært på elevtreff før. Så jeg vet ikke hva som passer seg på et slik treff. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Er du kvinne eller mann? Kvinner stiller gjerne i skjørt eller kjole, menn i dress, evt. pen bukse (ikke dingeri, uansett farge!) og en stilig skjorte, slips om han vil. 0 Siter
Gjest Festmiddag. Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Er du kvinne eller mann? Kvinner stiller gjerne i skjørt eller kjole, menn i dress, evt. pen bukse (ikke dingeri, uansett farge!) og en stilig skjorte, slips om han vil. Takk for svar. Jeg er ei ung kvinne. Jeg liker ikke kjoler, men har skjørt da. Så skulle jeg tatt den? Men jeg må si at jeg liker bukser best, men jeg vil gå i det som er "vanlig". Jeg har ikke akkurat noen bluser, noen pene t-skjorter har jeg. Jeg synes dette er vanskelig. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Takk for svar. Jeg er ei ung kvinne. Jeg liker ikke kjoler, men har skjørt da. Så skulle jeg tatt den? Men jeg må si at jeg liker bukser best, men jeg vil gå i det som er "vanlig". Jeg har ikke akkurat noen bluser, noen pene t-skjorter har jeg. Jeg synes dette er vanskelig. Et skjørt med en pen topp til (ikke en vanlig t-skjorte!) er absolutt godkjent. ) 0 Siter
Gjest Jackoline Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Et skjørt med en pen topp til (ikke en vanlig t-skjorte!) er absolutt godkjent. ) Da får jeg pakke skjørt og en pen topp til treffet. Takk for hjelpa! 0 Siter
Gjest Festmiddag. Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Et skjørt med en pen topp til (ikke en vanlig t-skjorte!) er absolutt godkjent. ) Da får jeg pakke skjørt og en pen topp til treffet. Takk for hjelpa! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.