mgga Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Hei.. Noen som har peiling på dette? Kjøpte digitalt kamera for ca 6 mnd siden.Bilder begynte å bli utydelig for ca en mnd siden.Sendte det til reprasjon(garanti),fikk det tilbake.Det er litt bedre,men bildene blir fremdeles utydelige. Så da må jeg vel sende det inn igjen..Men lurer på hva slags rettigheter jeg har.Kan jeg kreve pengene tilbake?Lei av å være uten kamera..Har kvittering/garantlappen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Butikken har rett til å prøve å reparere varen 3 ganger for samme feilen før du kan kreve å heve kjøpet. 0 Siter
mgga Skrevet 10. august 2007 Forfatter Skrevet 10. august 2007 Butikken har rett til å prøve å reparere varen 3 ganger for samme feilen før du kan kreve å heve kjøpet. Okei,det var kjekt å vite! Tusen takk for svar;) 0 Siter
willow Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Du har rett på et nytt produkt, men ikke på å pengene tilbake. DVS at du mest sannsynlig får tilgodelapp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.