Gå til innhold

kan det være innbildt svangerskap?

Anbefalte innlegg

Gjest Jente 86'mod

Hei, Mette! Jeg er ei jente på 21, hadde sist samleie i begynnelsen på juni(ubeskyttet) har nå gått på overtid i to mnd.Jeg har hatt regelmessig mens så lenge jeg kan huske. Føles som magen er hardere, brystene ømme og større, men ingen morgenkvalme. Vi er mange jenter i familien og de hadde heller ingen morgenkvalme. Jeg har tatt flere graviditetstester men ingen er positive. Jeg ønsker barn og lurer derfor på om jeg kan ha innbildt meg at jeg er gravid? I og med at alle testene er negative... Er jeg gravid er jeg rundt 9 uker på vei.. men det burde vel vises på testene da? Jeg spiser sunt og normalt og stresser ikke, så dette er heller ingen faktor som spiller inn med tanke på mensen som er borte. Håper du kan hjelpe meg, kanskje du vet om andre årsaker som gjør at menstruasjonen uteblir? Vennlig hilsen jente 21*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/282735-kan-det-v%C3%A6re-innbildt-svangerskap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...