Gjest Huffåhuff Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Hva i alle dager gjør jeg nå? Vi fant ut at kjæresten min har kjønnsvorter, og vi har hatt sex (uten kondom!) Hva kan jeg gjøre nå? Må jeg vente på et eventuelt utbrudd, eller kan jeg ta en tur til legen å fikse noe? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Lakrisbåter kurerer kjønnsvorter. Hiv innpå, det er lørdag..! ;o) 0 Siter
Gjest HPV-virus Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 De fleste seksuelt aktive har HPV viruset som fører til kjønnsvorter, og kondom beskytter ikke alltid mot det da det bare dekker penis. Regner med kjæresten din har vært til legen? 0 Siter
Gjest Vorta kommer uæææhh Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Husker en venn hadde kjønnsvorter, hun måtte inn å "operere" bort vortene på sykehuset. Det var ikke så gøy sa hun, lykke til 0 Siter
Gjest lurerpådetjatenk Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Åssen ser kjønnsvorter ut? Minner det om sopp? 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. august 2007 Skrevet 12. august 2007 Jeg har hatt et utbrudd i over ett år, vi bruker ikke prevensjon og kjæresten har så langt ikke en eneste vorte. Det er forøvrig ingenting å gjøre med dem, de lever sitt eget lille liv og forsvinner plutselig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.