Gå til innhold

Løsemiddelskade?

Anbefalte innlegg

Xteam1365380366

Gutt, snart 22 år, ikke røyk, avholds.

Hei, fra høsten 2004 til sommeren 2005 jobbet jeg med løsemiddler. Desinfiserte hjelpemiddelapparter med rektifisert sprit hver dag. Brukte hansker, og desinfiseringen skjedde bak en glassvegg. Likevel husker jeg at jeg reagerte på spriten hver dag, ble svimmel innimellom.

Nå, det siste året, har jeg merket at jeg har blitt i dårligere form. Ved veldig høyt aktivitetsnivå merker jeg at jeg blir kortpustet, og begynner å hoste (f.eks om jeg sprinter på slutten av en treningsøkt). Er litt av og på gjennom dagene, noen dager er det på topp, ut på byen og være sosial, andre ganger er jeg trøtt selv etter 10 timer søvn.

Har også lett for å falle ut av samtaler, f.eks om jeg snakker med en person, så faller jeg ut, og får ikke med meg hva jeg sier. Må konsentrere meg for å få det til, før gikk det liksom automatisk. Av og til har jeg forklaringsproblemer, fordi jeg ikke vet hvordan jeg skal formulere en setning (kommer gjerne ikke på ordet jeg er ute etter).

Skal begynne på høyere utdanning nå til høsten, og er nødt til å være opplagt da.

Skal nevnes at jeg har gressallergi, legen mente dette var skylden. Det har likevel ikke vært slik som dette somrene før.

Er dette en løsemiddelskade? Eller bare overdriver jeg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/282745-l%C3%B8semiddelskade/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...