Gå til innhold

Jeg vil synge.

Gjest det var en liten sangfugl

Anbefalte innlegg

Gjest det var en liten sangfugl
Skrevet

Men jeg er 40 år gammel!!!

I alle år har jeg fra jeg var jentunge jobbet og gjort ting for andre, hatt ansvar for familien min fra jeg var 16 år gammel bla. (foreldre og søsken)

Har også egne barn som jeg har beskyttet, fulgt opp og stelt med godt i alle år og en mann jeg steller pent med.

Jeg har altså "nedprioritert" mine egne ønsker og drømmer i det store og hele. Ikke at jeg i mange år har hatt så mye valg heller da :)

Nå begynner barna å blir store og jeg har for første gang i livet tid til meg selv og mine "egoistiske" ting.

Jeg elsker å synge, har en bra stemme, men som selvsakt litt jobb for å være "bra nok"

Tenker ikke på å "være kjendis" til det er jeg for gammel ;)

Har ikke lyst til å synge i kor for da "drukner man blandt alle andre"

Hva gjør jeg for å få fart på drømmen min?

Eller må jeg innse at jeg er for gammel?

Har lyst til å lage singel i gave til et par mennesker, hvor trenet må jeg være for at det skal lyde bra? Hvilken backup får man på innspillingsstudio man kan leie?

Drømmen er å kunne være "anonym" men gi ut en singel i ny og ne, få jobbe i studio med full backup og ha glede av sang og musikk. Tenk det :D

4barns mor-77
Skrevet

Hva med å prøe å få til en avtale med en som lager musikk om at du spiller inn sanger han prøver å få solgt? Sangene blir jo ikke da utgitt med din stemme, men du får synge...

Og samtidig trent, sånn at du etterhvert kan spille inn en egen ce/singel?

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Føler du deg ikke helt tryggpå stemmen din kan det hjelpe med litt sangundervisning. Finn ut om det er noen sangpedagoger i nærheten! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...