Gå til innhold

Hva utgjör tilleggene for sykepleiere?

Anbefalte innlegg

Gjest kanskje jobbe sånn
Skrevet

når grunnlönna er 300000 kr?

Skrevet

Når man tjener 291000 blir kveldstillegget 72,83kr og helgetillegget 42,75. Ved høytider er det 133% tillegg. Sånn er det ihvertfall i kommunehelsetjenesten jeg jobber..

Gjest kanskje jobbe sånn
Skrevet

Når man tjener 291000 blir kveldstillegget 72,83kr og helgetillegget 42,75. Ved høytider er det 133% tillegg. Sånn er det ihvertfall i kommunehelsetjenesten jeg jobber..

Er det pr time?

Gjest en som jobber sånn
Skrevet

Det er en vesentlig forskjell i det som tjenner sykepleiere ansatte i kommune og de som jobber for staten ( sykehusene). I kommunen tjenner man bedre. Tilleggene er like for alle , uansett hvor lenge man har jobbet, men grunnlønn forandrer seg etter hvert og det er også forskjell mellom vanlige og spesialsykepleiere med like lang erfaring. Alle tilleggene telles per time.

Skrevet

Er det pr time?

Ja, det er hver time. Kveldstillegg er fra kl 1700 og utover.. Men som noen har svart over er lønnen veldig forskjellig i kommunehelsetjenesten i fht sykehus.

Skrevet

Kommer ann på hvor mange nattevakter, seinvakter og helger du har det. Antall forskjellige vakter kan varere fra turnus til turnus.

Nattevakter gir ca 50 kr ekstra i timen, helg ca 30 kr et sted jeg har jobbet. Men det kan variere fra sted til sted.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...