Gå til innhold

Returnere en vare, og penger tilbake...

Anbefalte innlegg

Gjest dårlig kjøp
Skrevet

Vi kjøpte DVD til bilen i en SpaceWorld butikk (det var kun der de hadde den igjen...), men når vi kom hjem hadde besteforeldre og kjøpt DVD til barna, så vi trengte den ikke...

Gikk for å få pengene igjen dagen etter kjøpet, hadde ikke pakket den opp, og hadde kvitteringen, men nei da, de gav ikke igjen penger de, kunne gi meg gavekort!!!

Så nå har vi gavekort på 3500 kroner på den dyre butikken, alt er jo dyrt der!!!!

Syns det var slett service, og trodde ikke det var lov jeg. Trodde angrefrist-loven gjorde slik at man fikk penger igjen!

Fytti rakkern, der handler vi ikke mer (eller jo, foressten, må jo handle for 3500,-)

BLÆH!!!

Gjest Elextra
Skrevet

Som også Orio sier har du ikke angrerett ved kjøp i butikk. Det er kun enkelte butikker som begynte med angrerett for få år siden, f.eks. H&M.

Deponerer selv av og til på varer jeg er i tvil om; om enhver kunne returnert alle varer som var kjøpt ville jo dét vært helt unødvendig.

Skrevet

Her er det nok du som forventer for mye. Det er ikke vanlig å få penger tilbake dersom man leverer tilbake varen. Det er kun noen få butikker som praktiserer dette, og det er ekstremt god service fra disse butikkene. Å få gavekort i bytte er en vanlig ordning, og jeg synes ikke dette kan kalles dårlig service.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...