Gå til innhold

erfaringer med tannlegevakta?

Anbefalte innlegg

Gjest aviaana
Skrevet

Har fått akutt vondt, og lurer på om jeg må oppsøke tannlegevakta i morgen.

Vet dere hvor mye sånne konsultasjoner koster i forhold til vanlig tannlege?

Gjest Vimsenn
Skrevet

Takk for informasjonen. Vegrer meg for å oppsøke dem, håper det går over. For dette har jeg jo ikke råd til.

Er alle smerter inni munnen tannlegens område?

Er vel greit å dra til tannlegen likevell om du ikke har råd til det?

Du får jo medsendt en faktura som du kan betale senere når du har

råd. Tannleger er pliktige til å ha en slik ordning, for slike akutt tilfeller

kommer som regel når man minst venter det.Delt opp fakturaen kan du

også gjøre. :)

Viktig å få sjekka hva det er, for selv om det blir bedre,kommer det

uansett tilbake før eller senere likevel.

Tro meg, jeg vet!!

Skrevet

Du må i hvert fall være der når de åpner ellers så risikerer du ikke å komme inn i det hele tatt. Det er lenger ventetider der enn på legevakta så du må nok regne med 8-10 timer.

Skrevet

Har hørt at de har påslag i helgene. Normalbeløp ganger 1,75. Det blir mye dyrere iallefall... Vil jeg tro.

Skrevet

Du må i hvert fall være der når de åpner ellers så risikerer du ikke å komme inn i det hele tatt. Det er lenger ventetider der enn på legevakta så du må nok regne med 8-10 timer.

Det er ikke mulig å vente så lenge som 8-10 timer når de bare har åpent fra 11:00 - 14:00 og

19:00 - 22:00 :-)

Gjest aviaana
Skrevet

Har hørt at de har påslag i helgene. Normalbeløp ganger 1,75. Det blir mye dyrere iallefall... Vil jeg tro.

jeg drøyer dette så lenge som mulig. Vil helst ikke komme dit for å høre at jeg skal ta en ibux. det blir dyrt for meg.

Skrevet

Kvelds- og helligdagsprisene er ganske dyr,men det avhenger jo av hva du skal gjøre.

Jeg gikk der en gang en kveld, måtte betale 1600 for å trekke en tann. Neste gang gikk jeg en vanlig formiddag, og betalte 500 for å trekke en annen tann (har periodontitt). Så klarer du å holde ut, kan du spare mye på å gå på mandag.

Men nå har du jo så vondt.....

Skrevet

Det er ikke mulig å vente så lenge som 8-10 timer når de bare har åpent fra 11:00 - 14:00 og

19:00 - 22:00 :-)

Eneste tannlegevakta i hele Helse Øst. Nå har jeg bare vært der med venninna mi noen gangerog vi har ventet i evigheter

Gjest aviaana
Skrevet

jeg ringte dit og fikk høre at jeg kunne få en time kl 20, ellers var det ledige timer i morgen. Så helt krise kan det ikke være der ;)

Skrevet

Eneste tannlegevakta i hele Helse Øst. Nå har jeg bare vært der med venninna mi noen gangerog vi har ventet i evigheter

Ja, det er ekstra kjedelig å vente der!

Skrevet

jeg ringte dit og fikk høre at jeg kunne få en time kl 20, ellers var det ledige timer i morgen. Så helt krise kan det ikke være der ;)

Veldig bra ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...