Gjest aviaana Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Har fått akutt vondt, og lurer på om jeg må oppsøke tannlegevakta i morgen. Vet dere hvor mye sånne konsultasjoner koster i forhold til vanlig tannlege? 0 Siter
cathlin Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 De går etter offentlige takster http://www.tannhelsetjenesten.oslo.kommune.no/tannlegevakten/ Lykke til;-) 0 Siter
Gjest aviaana Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 De går etter offentlige takster http://www.tannhelsetjenesten.oslo.kommune.no/tannlegevakten/ Lykke til;-) Takk for informasjonen. Vegrer meg for å oppsøke dem, håper det går over. For dette har jeg jo ikke råd til. Er alle smerter inni munnen tannlegens område? 0 Siter
Gjest Vimsenn Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Takk for informasjonen. Vegrer meg for å oppsøke dem, håper det går over. For dette har jeg jo ikke råd til. Er alle smerter inni munnen tannlegens område? Er vel greit å dra til tannlegen likevell om du ikke har råd til det? Du får jo medsendt en faktura som du kan betale senere når du har råd. Tannleger er pliktige til å ha en slik ordning, for slike akutt tilfeller kommer som regel når man minst venter det.Delt opp fakturaen kan du også gjøre. Viktig å få sjekka hva det er, for selv om det blir bedre,kommer det uansett tilbake før eller senere likevel. Tro meg, jeg vet!! 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Du må i hvert fall være der når de åpner ellers så risikerer du ikke å komme inn i det hele tatt. Det er lenger ventetider der enn på legevakta så du må nok regne med 8-10 timer. 0 Siter
Gjest auu da Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Har hørt at de har påslag i helgene. Normalbeløp ganger 1,75. Det blir mye dyrere iallefall... Vil jeg tro. 0 Siter
cathlin Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Du må i hvert fall være der når de åpner ellers så risikerer du ikke å komme inn i det hele tatt. Det er lenger ventetider der enn på legevakta så du må nok regne med 8-10 timer. Det er ikke mulig å vente så lenge som 8-10 timer når de bare har åpent fra 11:00 - 14:00 og 19:00 - 22:00 :-) 0 Siter
Gjest aviaana Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Har hørt at de har påslag i helgene. Normalbeløp ganger 1,75. Det blir mye dyrere iallefall... Vil jeg tro. jeg drøyer dette så lenge som mulig. Vil helst ikke komme dit for å høre at jeg skal ta en ibux. det blir dyrt for meg. 0 Siter
mbf Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Kvelds- og helligdagsprisene er ganske dyr,men det avhenger jo av hva du skal gjøre. Jeg gikk der en gang en kveld, måtte betale 1600 for å trekke en tann. Neste gang gikk jeg en vanlig formiddag, og betalte 500 for å trekke en annen tann (har periodontitt). Så klarer du å holde ut, kan du spare mye på å gå på mandag. Men nå har du jo så vondt..... 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Det er ikke mulig å vente så lenge som 8-10 timer når de bare har åpent fra 11:00 - 14:00 og 19:00 - 22:00 :-) Eneste tannlegevakta i hele Helse Øst. Nå har jeg bare vært der med venninna mi noen gangerog vi har ventet i evigheter 0 Siter
Gjest aviaana Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Du må i hvert fall være der når de åpner ellers så risikerer du ikke å komme inn i det hele tatt. Det er lenger ventetider der enn på legevakta så du må nok regne med 8-10 timer. jeg ringte dit og fikk høre at jeg kunne få en time kl 20, ellers var det ledige timer i morgen. Så helt krise kan det ikke være der 0 Siter
cathlin Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Eneste tannlegevakta i hele Helse Øst. Nå har jeg bare vært der med venninna mi noen gangerog vi har ventet i evigheter Ja, det er ekstra kjedelig å vente der! 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 jeg ringte dit og fikk høre at jeg kunne få en time kl 20, ellers var det ledige timer i morgen. Så helt krise kan det ikke være der Veldig bra ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.