Lotte :o) Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Hvilke ukeblader og tidsskrift velger du å kjøpe - og hvorfor akkurat disse? Jeg handler Se & Hør til jul og påske, også arver jeg Hjemmet etter min mor og mormor. Jeg bruker altså veeelig lite penger på bladet, men nå har jeg lyst til å kjøpe noe. Få tips, da! 0 Siter
double Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Abonnerer på Illustrert Vitenskap og kjøper Donald Duck. 0 Siter
flowy Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Jeg kjøper Kamille i butikken og Elle av og til. Kjøper også Rom 123, Bolig pluss, Elle interiør og Interiørmagasinet. Ellers abonnerer jeg på KK, Det Nye og Woman. I tillegg leser jeg Allers og Hjemmet hos mamma. Leser også bladet Sykepleien hver måned. 0 Siter
Thez Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Abonnerer på Costume, Henne, Elle, Interiørmagasinet, Bo Bedre, Det Nye, Spis bedre. Sa nylig opp aboneementet på Kamille ettersom jeg synes det begynner å bli litt rettet mot litt "eldre" 40-åringer. (Jeg er i slutten av 20-årene) Ellers kjøper jeg av og til Elle interiør, Glamour og KK. 0 Siter
fresja Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Jeg abonnerer på Hjemmet. Kjøpte Allers i veldig mange år. Leser en del Norsk Ukeblad, Allers, Se og Hør og andre blader som min søster tar med seg hjem til barndomshjemmet. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Jeg har abbonert på "I form" i et halvt år nå. Ok blad, men jeg blir ikke bedre i form av å lese det, så lenge jeg ikke gjør som tipsene sier..... Kjøper sjelden ukeblad - det hender hvis jeg er syke eller skal ta toget - da kjøper jeg Kamille eller KK. Svigermor abbonerer på Allers, så jeg pleier å bla gjennom noen av dem når jeg er på besøk, men jeg blir fort lei... Vi får forresten Motor gjennom NAF-medlemsskap, det er et OK blad! 0 Siter
morsan Skrevet 12. august 2007 Skrevet 12. august 2007 Av en eller annen grunn abonnerer jeg på Henne! ;-) Fikk vel et godt tilbud og slo til, men vurderer å si opp, sånart jeg bare får ut den berømte finger'n....;-) Jeg abonnerer også på Elle Interiør, og det er litt artig, og kommer dessuten såpass få ganger per år at jeg faktisk rekker å lese det. Ellers kjøpes det bare en sjelden gang et ukeblad i forbindelse med ferie, og Se&Hør kjøpes vel kanskje cirka 4 ganger per år eller deromkring. Poden abonnerer på Donald, hvilket jeg også leser:-) 0 Siter
astridny Skrevet 12. august 2007 Skrevet 12. august 2007 Jeg skulle gjerne ha abonnert på Norsk ukeblad,Kamille og illustrert Vitenskap.Men siden jeg ikke har god råd så blir det at jeg kjøpt Norsk ukeblad en sjelden gang. Jeg lånte bladet "i form" på bibloteket her om dagen,så den skal jeg lese i. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 12. august 2007 Skrevet 12. august 2007 Kjøper Appetitt noen ganger. Og Tommy & Tigern til Storebror. Og Se & Hør når jeg er på hytta. 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Jeg får I form i postkassa ca. hver 3. uke og koser meg med det. Lev landlig kommer 4 ganger i året og det virkelig storkoser jeg meg med! ) Bo bedre skal jeg si opp, som en annen her inne sa - det bladet er en hån mot oss med vanlige inntekter. Ellers arver jeg av og til NU av en søster. Ungene får av og til velge seg et blad i butikken, evt. jeg kjøper noe til dem. Da er det ofte Pokemonbladet til poden og noe annet til snuppa. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Kjøper ingen ting fast, men kjøper av og til interiørblader. Helst Bonytt og DesignInteriør, som jeg også abonnerer på i perioder. Et par ganger i året kjøper jeg blader som Elle eller Henne. Til påske - og bare da - må jeg ha Norsk Ukeblad, Allers eller Hjemmet :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Jeg leser jo selvfølgelig masse tidsskrifter på jobben da, i lunsjen. ) Og som Elextra så kjøper jeg som regel noen til påske og en svær bunke til jul som jeg storkoser meg med. ) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Jeg leser jo selvfølgelig masse tidsskrifter på jobben da, i lunsjen. ) Og som Elextra så kjøper jeg som regel noen til påske og en svær bunke til jul som jeg storkoser meg med. ) Samme her, skummer gjennom en del fagtidsskrifter på jobben, de regnet jeg ikke med i denne sammenheng overhodet. 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Samme her, skummer gjennom en del fagtidsskrifter på jobben, de regnet jeg ikke med i denne sammenheng overhodet. Jeg jobber i bibliotek vet du, noe fagtidsskrifter der og, men masse annet! ) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Ååå, jeg er magasinoman... Jeg abonnerer på: Norsk Ukeblad, Good Housekeeping (US), Oprah magazine, Foreldre & Barn, Rom 1-2-3 og Mamma. (Tror ikke det var fler.) Så kjøper jeg nesten hver uke Se & Hør - faktisk for TV-programmet, men jeg ser jo i resten av bladet også da. Kommer jeg over utenlandske foreldreblad, så kjøper jeg dem. Sukk... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Ååå, jeg er magasinoman... Jeg abonnerer på: Norsk Ukeblad, Good Housekeeping (US), Oprah magazine, Foreldre & Barn, Rom 1-2-3 og Mamma. (Tror ikke det var fler.) Så kjøper jeg nesten hver uke Se & Hør - faktisk for TV-programmet, men jeg ser jo i resten av bladet også da. Kommer jeg over utenlandske foreldreblad, så kjøper jeg dem. Sukk... Oi, hvordan får du tid? Selv kjøper jeg blad bare noen få ganger i året, og selv de glemmer jeg bort og finner gjerne mer eller mindre ulest lenge etterpå. Abonnerer jo på et par aviser, som jeg har ambisjoner om å skumme igjennom, men det klarer jeg ofte ikke. Men det handler selvfølgelig en del om prioritering. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Abonnerer ikke på noe ukeblad. kjøper ukeblader 2 ganger året- nemlig til jul og påske, og da blir det både hjemmet, allers, norsk ukeblad, se og hør, noen tegneserier (juleserier). 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Oi, hvordan får du tid? Selv kjøper jeg blad bare noen få ganger i året, og selv de glemmer jeg bort og finner gjerne mer eller mindre ulest lenge etterpå. Abonnerer jo på et par aviser, som jeg har ambisjoner om å skumme igjennom, men det klarer jeg ofte ikke. Men det handler selvfølgelig en del om prioritering. Min fristund er på toalettet, så der leser jeg blad Og hvis jeg spiser et måltid alene, synes jeg også det er koselig å lese litt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.