Gjest Tefter Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Hei. Jeg bor på Østlandet. Jeg har enormt behov for å reise vekk fra familie for å skrive ferdig spymasteroppgaven. En uke i rolige omgivelser, men ikke alene på hytte (tør ikke). Sånne retreatsentre er fine, men da skal man jo ikke jobbe. Noen som vet om et sted jeg kan reise for å arbeide i fred og ro? Gjerne få mat ferdig osv. Et sted jeg er alene, men ikke alene liksom. Ikke utenfor Østlandsområdet. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Et pensjonat, kanskje? Finnes mange slike rundt omkring. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Reis hit: http://www.hovdafjellhotell.no/ Fredelig, med stort sett bare pensjonister som gjester. Rimelig priser er det også. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 12. august 2007 Skrevet 12. august 2007 Hva med Katarinahjemmet på Majorstua? Om de har plass, så kan du leie et rom, få servert alle måltider, og være så mye/lite sosial som du måtte ønske. 0 Siter
Gjest ogsåmastersnart Skrevet 12. august 2007 Skrevet 12. august 2007 Jeg skal også skrive ferdig masteroppgave i høst - men ikke før i slutten av november. Det med å reise bort, var en strålende ide! Det skal jeg også gjøre! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.