Gå til innhold

arebidsro - hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg bor på Østlandet. Jeg har enormt behov for å reise vekk fra familie for å skrive ferdig spymasteroppgaven. En uke i rolige omgivelser, men ikke alene på hytte (tør ikke). Sånne retreatsentre er fine, men da skal man jo ikke jobbe. Noen som vet om et sted jeg kan reise for å arbeide i fred og ro? Gjerne få mat ferdig osv. Et sted jeg er alene, men ikke alene liksom. Ikke utenfor Østlandsområdet.

Gjest Elextra
Skrevet

Et pensjonat, kanskje? Finnes mange slike rundt omkring.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hva med Katarinahjemmet på Majorstua? Om de har plass, så kan du leie et rom, få servert alle måltider, og være så mye/lite sosial som du måtte ønske.

Gjest ogsåmastersnart
Skrevet

Jeg skal også skrive ferdig masteroppgave i høst - men ikke før i slutten av november. Det med å reise bort, var en strålende ide! Det skal jeg også gjøre!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...