Gå til innhold

BH om natta også??

Anbefalte innlegg

Gjest Only 15.

Både mamma, storesøster og to tanter har store "hengepupper". Og jeg er redd for at også jeg skal få det... Er bare 15 år og bruker allerede størrelse 85DD...

En venninne har rådet meg til å begynne å sove med en stram sportsBH om natten for å ikke ødelegge "puppevevet". Hjelper det på å få vakrere pupper?? Er det vanlig å sove med BH? Hittil har jeg kun sovet i T-skjorte/uten noen ting og har syntes at det er veldig behagelig.... Men må man så må man...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/282799-bh-om-natta-ogs%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge du ligger er det veldig liten belasting på vevet. Jeg ville ikke brukt bh om natten. Men du bør bruke veldig skikkelig bh om dagen, og en god sports-bh når du løper eller trener.

BH i den størrelsen du bruker, bør fortrinnsvis kjøpes i spesialforretning, ikke i kjedebutikk med selvbetjening.

Og så får du ønske deg gavekort i den beste butikken, skikkelig undertøy er dyrt.

Det som lettest gir slappe bryst, er (raske) vektsvingninger. Pass på å holde vekten, det å legge på seg for så å slanke seg vil for de fleste gi hengepupper.

Hos noen vil ekstra kilo fort legge seg på puppene, vi må være ekstra obs.

Bor du i oslo kan jeg anbefale denne butikken: www.lalina.no

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...