Gå til innhold

Usikker diagnose.

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker
Skrevet

Har hatt smerter i kjeve og nakke arm i flere år.Dette har gått mest utover meg og familien da jeg ikke er i jobb.Har veldig lyst til å komme meg litt ut i arbeidslivet,om ikke annet for å bidra ekonomisk.Vet ikke om det vil fungere.Hvilke rettigheter har vi hjemmeværende når vi er kronisk syke.??Andre får trygd,men hva med meg.Dårlig samvittighet for han som drar lasset alene,og alle dyre behandlinger for å bli bedre.Hvor skal jeg henvende meg??

Skrevet

Du må i første omgang ta kontakt med NAV Trygd. De vil bistå deg med å komme videre.

Gjest Majja Kr.
Skrevet

du kan få rehabiliteringspenger om du er for syk til å jobbe, eller attføringspenger om du vil prøve deg litt ut i jobb. Snakk med lege og NAV. Jeg var også hjemme da jeg jeg fikk rehabiliteringspenger. Hadde da aldri vært i jobb.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...