Gjest Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 Skrevet 12. august 2007 Har hatt smerter i kjeve og nakke arm i flere år.Dette har gått mest utover meg og familien da jeg ikke er i jobb.Har veldig lyst til å komme meg litt ut i arbeidslivet,om ikke annet for å bidra ekonomisk.Vet ikke om det vil fungere.Hvilke rettigheter har vi hjemmeværende når vi er kronisk syke.??Andre får trygd,men hva med meg.Dårlig samvittighet for han som drar lasset alene,og alle dyre behandlinger for å bli bedre.Hvor skal jeg henvende meg?? 0 Siter
Bookworm Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Du må i første omgang ta kontakt med NAV Trygd. De vil bistå deg med å komme videre. 0 Siter
Gjest Majja Kr. Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 du kan få rehabiliteringspenger om du er for syk til å jobbe, eller attføringspenger om du vil prøve deg litt ut i jobb. Snakk med lege og NAV. Jeg var også hjemme da jeg jeg fikk rehabiliteringspenger. Hadde da aldri vært i jobb. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.